Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
11.02.2020 16:30
până la 17.02.2020 10:00
până la 17.02.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.02.2020 10:00
până la 20.02.2020 10:00
până la 20.02.2020 10:00
3
Licitaţie
de la
21.02.2020 08:00
până la 21.02.2020 14:51
până la 21.02.2020 14:51
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
215 999,41 MDL
Perioada clarificărilor:
11 febr 2020, 16:30 - 17 febr 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 febr 2020, 10:00 - 20 febr 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reagenți, medii și consumabile pentru anul 2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2020, 16:30
Data ultimilor modificări
11 febr 2020, 17:00
Achizitii.md ID
21019475
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 6 - Bulion cu ornitină pentru determinarea decarboxilazei
Buget: 400.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Activ
Lotul nr. 13 - Cutii Petri sterile de unică folosință din plastic cu diametru 120mm x 120mm
Buget: 1200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 16 - Bulion cu arginină pentru determinarea decarboxilazei
Buget: 400.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 20 - Cutii Petri sterile de unică folosință din plastic cu diametru 90mm x 15mm
Buget: 13000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 21 - Material de control calitatii determinarea proteinei in urinăi cu 3 nivele ambalaj 3ml/5ml
Buget: 1752.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 30 - Apă triptonată pentru determinarea indolului
Buget: 125.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 41 - Ansă microbiologică sterilă din polisteren 10 mcl
Buget: 400.0 MDL
Activ
Activ
Activ
Lotul nr. 49 - Latex test Kit pentru identificarea streptococilor
Buget: 3000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 66 - Apă peptonată alcalină pentru îmbogățirea Vibrio spp.
Buget: 2300.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 71 - Reagenti, calibratori materiale pentru analizator biochimic automat A25 sistem închis
Buget: 93498.9 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 72 - Reagenți pentru analizator hematologic Mindray - 5000
Buget: 42919.77 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 73 - Tampon steril de unică folosință în eprubetă cu mediu de transport Amies
Buget: 700.0 MDL
Activ
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
11 febr 2020, 17:00
Subiectul întrebării:
Garantie
Întrebare:
scrieti va rog rechizitele bancare pentru ca sa putem face grantia pentru oferta
Răspuns (17 febr 2020, 09:44):
Pentru garanție bancară nu sunt necesare date bancare.
Data:
11 febr 2020, 17:45
Subiectul întrebării:
Documente de atribuire
Întrebare:
Mult stimata autoritate contractanta! Rugam insistent sa revizuiti lista de documente ce sunt necesare a fi prezentate pentru aceasta procedura de achizitie (Cerere Oferte de Preturi).
1) Conform legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, toate achizitiile publice urmeaza sa fie efectuate prin sistemul electronic M-Tender si toate documentele trebuie sa fie semnate cu semnatura electronica si NU este necesara stampila si semnatura participantului pe aceste documente. Mai mult ca atit, lipsa semnaturii electronice duce la necesitatea descalificarii operatorului economic. Deci va rugam insistent sa schimbati in anuntul de participare pentru documente solicitate din “confirmată prin semnătura și ștampila Participantului” in “confirmată prin semnătura electronica”.
2) Excludeti cerinta nefondata de a prezenta documentatia de atribuire pe suport de hârtie confirmată prin semnătura și ștampila umedă! Conform legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, art.65, alin. (5) si daca nu e prevazut altfel de art.33, alin. (7) si alin. (11) – Autoritatea contractanta trebuie sa solicite toate documentele de atribuire in format electronic, dar nu pe suport de hirtie ! ! !
P.S. Platforma electronica de achizitii M-Tender a fost creata anume pentru a evita necesitatea imprimarii oricaror documente pe suport de hartie ! ! ! Toate documentele care sunt incarcate de catre operatorii economici pe platforma electronica, sunt pastrate pe server-ul M-Tender (de unde nu pot fi sterse in nici intr-un fel) si toate rapoartele/darile de seama aferente procedurilor de achizitii publice se prezinta in forma electronica. In caz ca aveti o mare dorinta sa pastrati in arhiva spitalului de Psihiatrie documente pe suport de hartie, puteti sa le imprimati singuri in ori si care moment care doriti.
P.P.S. Semnatura electronica / mobila are aceaiasi putere juridica ca si stampila. Semnatura electronica se aplica intregului document (.pdf) si nu are importanta afisarea ei grafica in cadrul documentului.
Răspuns (17 febr 2020, 09:43):
În anunțul de participare (Notă) este clar indicat că:
1. Formularul F3.1, F3.3, F4.1, F4.2, DUAE și garanția pentru ofertă se va depune în mod obligatoriu la etapa depunerii ofertei, iar următoarele documente de atribuire se vor solicita (după caz) ca o dovadă justificativă a informațiilor cuprinse în DUAE. Potrivit art. 20 alin. (7) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice ,,Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor să depună toate sau o parte din documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfăşurării unei proceduri de achiziții publice, dacă acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii”. Totodată, în Notă a fost specificat că Potrivit art. 33 alin. (14) lit. i) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice ,,pe ofertele electronice se va aplica semnătura electronică”, deci condiția aceasta a fost din start stabilită de către instituția noastră. În ceea ce privește prezentarea documentației de atribuire pe suport de hîrtie, vă comunicăm că în corespundere cu art. 45 alin. (1), (2) și (3) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și HG nr. 667 din 27.05.2016 Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții ,,Autoritatea contractantă are obligaţia de a întocmi dosarul achiziţiei publice şi de a-l păstra în decurs de 5 ani de la iniţierea procedurii de achiziţie publică”. Atîta timp cît aceste norme nu sunt abrogate suntem în drept să solicităm și să stabilim cerințele față de participanți. Rezultă că nu operatorii economici ne stabilesc cerințele ci noi, autoritatea contractantă, noi achităm banii pentru bunurile achiziționate. Documentele ce vor fi prezentate pe suport de hîrtie vor fi autentificate prin aplicarea semnăturii și ștampilei umede (nimeni încă nu a interzis utilizarea acestora).
Cuagulometru Helena C2
Data:
14 febr 2020, 12:02
Subiectul întrebării:
divizare loturi
Întrebare:
Buna ziua, va rugam frumos sa divizați consumabile si reagentii pentru hemostaza aparte. Conform art.41 alin.(1) din Legea nr.131 din 03.07.2015, se acceptă modificarea „Documentației de atribuire” ca urmare a clarificării înaintate.
Răspuns (17 febr 2020, 09:46):
Bună ziua, despre care lot aveți în vedere?
Data:
14 febr 2020, 15:31
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Bună ziua, solicităm să modificați cerința față de garanția pentru ofertă astfel încît să fie acceptată garanția pentru ofertă prin transfer bancar. Este o practică defectuoasă de a accepta doar scrisoare de garanție de la bancă, aceasta fiind o cerință restrictivă din partea Dvs. Menționăm că conform IPO 21.2 din Documentația Standard se enumeră cel puțin două modalități prestabilite de garanții pentru ofertă care se vor accepta de către autoritatea contractantă, plus se va accepta o altă formă de garanție pentru ofertă care se va indica de către autoritatea contractantă. Astfel Dvs. nu aveți dreptul să limitați partcipanții la licitație prin solicitarea unei anumite forme de garanții pentru ofertă. Rugăm modificarea cerinței conform prevederilor legii 131/2015 privind achizițiile publice și Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 175 din 05 octombrie 2018.
Răspuns (17 febr 2020, 09:50):
În corespundere cu prevederile art. 68 alin. (4) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice ,,Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă, precum şi cerinţele faţă de operatorul economic care depune garanţia pentru ofertă. Deci, FORMA garanției pentru ofertă totuși noi o stabilim, nu ofertanții dictează autorității condițiile licitației.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK