1
Perioada de actualizare
de la 11.02.2020 16:30
până la 17.02.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.02.2020 10:00
până la 20.02.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 21.02.2020 08:00
până la 21.02.2020 14:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 752 MDL
Perioada clarificărilor: 11 febr 2020, 16:30 - 17 febr 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 febr 2020, 10:00 - 20 febr 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Termenul de valabilitate indicat pe ambalaj de producător nu mai mic de 12 luni. Consumabilele să fie ambalate securizat, marcat și etichetat de producător. Date de identitate (denumirea, numărul lotului, seria, termenii de valabilitate, condițiile de păstrare) ale produsului indicate pe ambalaj trebuie să coincidă în mod obligatoriu cu cele de pe etichete.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2020, 15:21
Data ultimilor modificări
11 febr 2020, 17:00
Valoarea estimată (fără TVA)
1 752 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21019475
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 mart 2020 00:00 - 31 dec 2020 16:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Material de control calitatii determinarea proteinei in urinăi cu 3 nivele ambalaj 3ml/5ml CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
11.02.20 16:30
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
11.02.20 16:30
contract model.doc
Model de сontract
11.02.20 16:30
duae.doc
Documentele la ofertă
11.02.20 16:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 1 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări