1
Perioada de actualizare
de la 08.11.2019 16:33
până la 23.11.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2019 11:00
până la 28.11.2019 11:00
3
Licitaţie
de la 29.11.2019 13:00
până la 29.11.2019 14:42
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 999 720 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2019, 16:33 - 23 nov 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 nov 2019, 11:00 - 28 nov 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5617, MOLDOVA, Rîşcani, or.Costeşti (r-l Rîşcani), Prieteniei 18
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Iachimciuc
Telefonul de contact
069573775
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2019, 16:33
Data ultimilor modificări
12 nov 2019, 10:16
Achizitii.md ID
21014286
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Documentele la ofertă
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
11.11.19 15:57
Documentatia Standart
Documentele la ofertă
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
12.11.19 10:16
anunt de participare anunt de participare
Documentele la ofertă
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
12.11.19 10:16
Data:
8 nov 2019, 16:58
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
Termenul de livrare de 15 zile este inacceptabil de redus pentru un volum atât de consistent de producere, solicitam respectuos extinderea până la 30 zile. mulțumim anticipat.
Răspuns (11 nov 2019, 14:07):
In baza ordinelor emise de Ministerul Finantelor privind "termenii de prezentare a ordinelor de plata pentru institutiilor bugetare": termenul limita de prezentare a ordinelor de plata la Trezorerie este pina la 25.12.2019,nu putem extinde termenii de livrare pentru ca nu vom putea achita facturile.
Data:
8 nov 2019, 17:01
Subiectul întrebării:
Certificat ISO 9001:2015
Întrebare:
Modificați va rog cerința, ca sa nu îngrădiți accesul altor operatori economici (puteți introduce sintagma - certificat ce atesta calitatea produselor). cazul în care OE va prezentat certificat de conformitate privind calitatea echipamentului (conform unor norme recunoscute international) - AC va fi OBLICATA sa îl accepte. propunem totuși sa ajustați cerința prin sintagme admisibile, decât sa va aflați în obligativitatea de accepta, oricum OE va fi eligibil, și legislația ne vine în ajutor: Legea 131 Articolul 22. Standarde de asigurare a calității: (1) În cazul în care autoritatea contractantă solicită prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă anumite standarde de asigurare a calității, aceasta trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calității, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate.; (2) În conformitate cu principiul recunoașterii reciproce, autoritatea contractantă are obligația de a accepta certificatele echivalente emise de organismele stabilite în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul în care operatorul economic nu deține un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligația de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al calității.
Răspuns (11 nov 2019, 15:38):
Autoritatea contractantă nu modifică cerința din anunțul de participare la licitația deschisă privind solicitarea de la operatorii economici de a prezenta certificatul ISO 9001:2015, din motiv ca acest certificat garantează calitatea produselor pe care dorim să le achiziționăm și corespund standardelor de asigurare a calității. Operatorul economic este în drept, conform art. 23 al. (2) din legea 131 din 03.07.2015, actualizată la 22.03.2019, să prezinte certificatede calitate de care deține.
Data:
8 nov 2019, 17:21
Subiectul întrebării:
Lotul 5 - Standard inox AISI
Întrebare:
Standardele AISI 201 și AISI 430 îngrădesc accesul companiilor produc mobilier din inox. Solicitam modificarea caietului de sarcini și alinierea tuturor poziții din lotul 5 la standard unic AISI 304 - care va pune fiecare ofertant în condiții egale în evaluare ofertei.
Răspuns (12 nov 2019, 10:18):
Lotul 5 din anuntul de participare la licitatie deschisa a fost modificat
Data:
13 nov 2019, 10:02
Subiectul întrebării:
Lotul 5 - in legatura cu deplasarea Grupului de lucru la fata locului
Întrebare:
Sintem dispusi in orice moment sa Va invitam la Sectia noastra de producere si confectionare a mobilierului din Inox din mun.Chisinau pentru a examina conditiile de fabricare si calitatea mobilierului din Inox conform Gosturilor indicate. Insa procedura de prezentarea mostrelor la solicitare timp de 24 ore la sediul LT Silvian Lucaci din or.Costesti este mult prea complicata. Solicitam emiterea acestei conditii din conditiile obligatorii! Va multumim anticipat!
Răspuns (20 nov 2019, 14:38):
Monstrele vor fi solicitate de către autoritatea contractantă la momentrul când nu va fi claritate în specificațiile tehnice ale produselor propuse de ofertant. La solicitare ofertantul vor prezenta monstrele conform cerințelor din anunț.
Data:
19 nov 2019, 13:35
Subiectul întrebării:
Valabilitatea contractului
Întrebare:
Solicitam ca valabilitatea contractului sa fie pina la 2020, este o practica aplicabila la contracte de achizitii in RM. Va rog sa va informati si sa primiti decizia fiindca nu este real pentru nici o companie comanda sa fie executata pina la finele anului 2019!
Răspuns (20 nov 2019, 13:19):
Contractul de achiziții nu -l transferăm pentru anul 2020, deoarece finanțarea este disponibilă pentru anul 2019.
Data:
19 nov 2019, 13:40
Subiectul întrebării:
Certificat de conformitate (Organisrnul National de veriflcare Moldova Standart)
Întrebare:
Modificați va rog cerința, ca sa nu îngrădiți accesul altor operatori economici (puteți introduce sintagma - certificat ce atesta calitatea produselor). cazul în care OE va prezentat certificat de conformitate privind calitatea echipamentului (conform unor norme recunoscute international) - AC va fi OBLICATA sa îl accepte. propunem totuși sa ajustați cerința prin sintagme admisibile, decât sa va aflați în obligativitatea de accepta, oricum OE va fi eligibil, și legislația ne vine în ajutor: Legea 131 Articolul 22. Standarde de asigurare a calității: (1) În cazul în care autoritatea contractantă solicită prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă anumite standarde de asigurare a calității, aceasta trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calității, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate.; (2) În conformitate cu principiul recunoașterii reciproce, autoritatea contractantă are obligația de a accepta certificatele echivalente emise de organismele stabilite în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul în care operatorul economic nu deține un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligația de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al calității.
Răspuns (20 nov 2019, 13:15):
Autoritatea contractantă nu modifică cerința din anunțul de participare la licitația deschisă privind solicitarea de la operatorii economici de a prezenta certificatul ISO 9001:2015, din motiv ca acest certificat garantează calitatea produselor pe care dorim să le achiziționăm și corespund standardelor de asigurare a calității. Operatorul economic este în drept, conform art. 23 al. (2) din legea 131 din 03.07.2015, actualizată la 22.03.2019, să prezinte certificatede calitate de care deține.
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
Data:
19 nov 2019, 16:57
Subiectul întrebării:
Schite
Întrebare:
Buna ziua! Anexati va rog schite, fotografii pentru pozitia 2 - Scaun pentru calculator din lotul 2. Multumim anticipat.
Răspuns (20 nov 2019, 14:53):
https://jysk.ro/birou/scaune-de-birou/gold/scaun-birou-tjele-negru https://jysk.ro/birou/scaune-de-birou/gold/scaun-birou-stakroge-maro https://jysk.ro/birou/scaune-de-birou/gold/scaun-birou-tamdrup-negru
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.