1
Perioada de actualizare
de la 08.11.2019 16:33
până la 23.11.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2019 11:00
până la 28.11.2019 11:00
3
Licitaţie
de la 29.11.2019 13:37
până la 29.11.2019 13:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 234 600 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2019, 16:33 - 23 nov 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 nov 2019, 11:00 - 28 nov 2019, 11:00
Începutul licitației: 29 nov 2019, 13:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Banci scolare si scaune nereglabile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5617, MOLDOVA, Rîşcani, or.Costeşti (r-l Rîşcani), Prieteniei 18
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Iachimciuc
Telefonul de contact
069573775
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2019, 15:19
Data ultimilor modificări
12 nov 2019, 10:16
Valoarea estimată (fără TVA)
234 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 173 MDL
Achizitii.md ID
21014286
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5617, MOLDOVA, Rîşcani, or.Costeşti (r-l Rîşcani), Prieteniei 18
Durata contractului
12 dec 2019 16:15 - 30 dec 2019 16:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
banci si scaune scolare nereglabile CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 240.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Documentele la ofertă
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
11.11.19 15:57
Documentatia Standart
Documentele la ofertă
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
12.11.19 10:16
anunt de participare anunt de participare
Documentele la ofertă
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
12.11.19 10:16
Documentele lotului
anunt invitatie
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
8.11.19 16:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 214 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 214 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform legii bugetului 131 din 03.07.2015.art.72,lit.(b,c)
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DIUXINOL SRL

Preţul ofertei: 281 750 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări