1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2019 09:57
până la 22.10.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.10.2019 17:00
până la 01.11.2019 17:00
3
Licitaţie
de la 04.11.2019 11:00
până la 04.11.2019 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 833,30 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2019, 9:57 - 22 oct 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 oct 2019, 17:00 - 1 nov 2019, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Fax
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Moraru
Telefonul de contact
69742618
Datele achizitiei
Data publicării
16 oct 2019, 16:36
Data ultimilor modificări
17 oct 2019, 15:54
Valoarea estimată (fără TVA)
4 833,30 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21013341
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1, et.12
Durata contractului
11 nov 2019 09:08 - 25 nov 2019 09:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fax: Thermal Transfer Fax Tip de imprimare: imprimare pe hartie termica Hârtie Tip de hârtie: rulou . Dimensiunea maximă a hârtiei: A4 Dimensiunea maximă a documentului: 216x297 mm Capacitate ADF: 10 coli Funcții ID apelant: Da Caller ID: au Fax / Tel Auto: Memorie pentru primirea faxurilor: 28 coli Multicasting: 20 de abonați Camă Autocutter hârtie: da min: 24 luni garantie CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.doc
Documentele la ofertă
DUAE
17.10.19 09:57
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
17.10.19 09:57
anunt de participare_cop.signed.pdf anunt de participare_cop.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare la COP
17.10.19 15:54
documentatia standart_cop.signed.pdf documentatia standart_cop.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documantația standart
17.10.19 15:54
documentatia standart_cop.docx
Documentele la ofertă
Documentația standart
17.10.19 15:54
caiet de sarcini_cop.signed.pdf caiet de sarcini_cop.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini.
17.10.19 15:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 4 635 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor tehnice și prețul ofertei corespunde criteriului - cel mai mic preț.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări