1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2019 09:57
până la 22.10.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.10.2019 17:00
până la 01.11.2019 17:00
3
Licitaţie
de la 04.11.2019 11:00
până la 04.11.2019 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 596 791,60 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2019, 9:57 - 22 oct 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 oct 2019, 17:00 - 1 nov 2019, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament informatic, accesorii pentru computer și articole conexe. Aparate electrice.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Moraru
Telefonul de contact
69742618
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2019, 9:57
Data ultimilor modificări
17 oct 2019, 15:54
Achizitii.md ID
21013341
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Document camera
Buget: 41666.7 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Display interactiv
Buget: 127500.0 MDL
Activ
UPS
Buget: 21666.7 MDL
Activ
Disc rigid
Buget: 74833.3 MDL
Activ
Switch
Buget: 8333.3 MDL
Activ
Aparate electrice
Buget: 32500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Cameră de înregistrare video
Buget: 11666.7 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Fax
Buget: 4833.3 MDL
Activ
Echipament informatic
Buget: 188458.3 MDL
Activ
Memorie RAM
Buget: 14500.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.doc
Documentele la ofertă
DUAE
17.10.19 09:57
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
17.10.19 09:57
anunt de participare_cop.signed.pdf anunt de participare_cop.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare la COP
17.10.19 15:54
documentatia standart_cop.signed.pdf documentatia standart_cop.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documantația standart
17.10.19 15:54
documentatia standart_cop.docx
Documentele la ofertă
Documentația standart
17.10.19 15:54
caiet de sarcini_cop.signed.pdf caiet de sarcini_cop.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini.
17.10.19 15:54
Data:
17 oct 2019, 13:03
Subiectul întrebării:
Concretizare - termen de garantie
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa concretizati: pentru lotul 2 solicitati termen de garantie pentru fiecare component al calculatorului? De obicei, se solicita termen de garantie pentru intreg blocul de sistem. Daca cereti termen de garantie pentru fiecare component, atunci urmeaza sa le indicati in pozitii separate si sa le procurati ca bunuri separate si nu ca componente ale unuia si aceluiasi echipament.
Răspuns (17 oct 2019, 13:58):
Bună ziua. Solicităm termen de garanție pentru întreg bloc de sistem. Mulțumesc.
Data:
17 oct 2019, 14:35
Subiectul întrebării:
Concretizare - termen de garantie
Întrebare:
In acest caz faceti modificare in specificatia tehnica la lotul 2 si corectati aceste neconformitati. Pentru ca in prezent pentru aceeasi pozitie (acelasi produs) ati indicat termenul de garantiei de 8 !!! ori, cu atit mai mult cu termene diferite (de 24 si 36 luni?!)
Răspuns (17 oct 2019, 15:55):
Este corectat ]n toate documentele procedurii. Termenul min. de garantie - 24 luni.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.