1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2019 13:26
până la 24.08.2019 10:56
2
Propunerea ofertelor
de la 24.08.2019 10:56
până la 06.09.2019 05:56
3
Licitaţie
de la 09.09.2019 15:18
până la 09.09.2019 15:41
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2019, 13:26 - 24 aug 2019, 10:56
Perioada de depunere a ofertelor: 24 aug 2019, 10:56 - 6 sept 2019, 5:56
Începutul licitației: 9 sept 2019, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

UPS type line interactive
Input AC 220V±28%, 50Hz/60Hz ±10%
Output AC 220V±10%, 50Hz/60Hz ±0.5% (on
battery)
Switching time max 10 ms.
Backup time min. 20 min
Battery sealed lead-acid 12V/7Ah
Charge time Up to 12 hours
Sockets 2 x Schuko output (CEE 7/4)
Power 650 VA (390 W)
Indicator, Alarm LED status indication,
Audible and visual alarm
Protection Short circuit protection, Surge,
spike and lightning protection, Overcharge and
overdischarge protection
Warranty Min. 24 luni.
Îndeplinirea cerințelor Anexa 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
22 aug 2019, 10:56
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 500 MDL
Achizitii.md ID
21011169
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, cu livrarea și descărcare în depozitul CNAS mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Durata contractului
9 sept 2019 03:00 - 30 sept 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 2 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri computatoare 2019-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
14.08.19 13:26
DUAE computere CNAS 2019-converted.semnat
Criterii de evaluare
DUAE
14.08.19 13:26
anunt_de_participare computatoare CNAS 2019-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitație
14.08.19 13:26
documentatia_standard_bunuri computatoare 2019.semnat
Documentele la ofertă
documentația Standard precezată conform solicitărilor operatorilor economici
22.08.19 10:56
anunt_de_participare computatoare CNAS 2019.semnat
tenderNotice
Anunț Invitația precezată conform solicitărilor operatorilor economici
22.08.19 10:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 52 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Întru vizualizarea ofertelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 53 700 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate !
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"VAD" SRL

Preţul ofertei: 57 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

S.C. PROMO SOLUTII SRL

Preţul ofertei: 92 100 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

SRL SINCOS-PLUS

Preţul ofertei: 97 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Lot2 UPS
Data:
15 aug 2019, 14:16
Subiectul întrebării:
concretizare
Întrebare:
LOT nr. 2 UPS în p.7 din Anexa 1 din cap.II - lisata bunurilor si specificatii tehnice - DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri în pp.3 și 7 din Anexa 1 a p.8 al ANUNȚ DE PARTICIPARE Este stipulat, după cum am înțeles, că livrarea, instalarea și deservirea tehnică în cazuri de garanție se face de către furnizor nu la Chișinău printro unitate Centrală a Cumpărătorului, dar în orice din 42 de unități teritoriale ale CNASui din Moldova. Întrebarea - eu am înțeles corect acest lucru ? Ori căștigătorul va livra 100 de UPSuri la un depozit al CNASui din Chininău, unde apoi ele se vor repartiza la cele 42 de unitățăși, iar în caz de caz de garanție, UPSul va fi adus la Chișinău de către Cumpărător și stocat la depozit pentru ca de acolo fornizorul săl ea pentru analliză și depanare (ca caz)
Răspuns (15 aug 2019, 14:44):
Livrarea si la lotul 1 și la lotul 2, se efectuează în depozitul CNAS mun.Chișinău strada Gheorghe Tudor,3, ce este stipulat și în denumirea procedurii și în condiții speciale de îndeplinirea contractului,ce să referă la deservirea tehnică în cazul de garanție, utilajul va fi ridicat de către operator economic câștigător de la sediul Central CNAS mun.Chișinău strada Gheorghe Tudor,3
Lot2 UPS
Data:
15 aug 2019, 14:23
Subiectul întrebării:
precizari
Întrebare:
Ași solicita o precizare a termenului de livrare, care ar fi legat de ziua iscălirii Contractului între CNAS și furnizorul eventual, dar nu de Darea de seamă a Agenției Achiziției Publice, cum este stipulat în Contractul Model (p.3.1)
Răspuns (15 aug 2019, 15:29):
Termen de livrare este de 50 zile,din data transmiterii comunicării către operator economic câștigător privind transmiterea către Agenția de achiziții publice a dării de seamă ( conform art.78 al Legii 131/15 privind achizițiile publice) și confirmării semnării Contractului în cauză de către Autoritatea contractantă.
Lot2 UPS
Data:
15 aug 2019, 14:36
Subiectul întrebării:
precizari
Întrebare:
Ce înseamnă cerința din ANUNȚ - Backup time min. 20 min Battery sealed lead-acid 12V/7Ah - timpul de lucru de 20 de minute de la bateria 12V/7A-h la ce putere a sarcinii? Dacă la puterea maximă a sarcinii - 650VA, atunci no poate îndestula nici un UPS ce are un singur accumaulator 12V/7A-h. Cerința timpului de lucru de la acumulator la careva putere a sarcinii stipulează calitatea acumulatorului, dar un calculator cu displeu modern are sarcina medie în timp de apox. 250VA, ceea ce înseamnă de la 5 pănă la 10 minute (maxim) lucrul calculatorului în absența curentului din rețeua industrială. Rog să precizați timplul de lucru și la ce sarcină.
Răspuns (16 aug 2019, 09:44):
Este o eroare mecanică a tehnicienilor CNAS, mulțumim pentru clarificarea. Parametrii corecte sunt : Backup time: min 5 minut
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări