1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2019 13:26
până la 24.08.2019 10:56
2
Propunerea ofertelor
de la 24.08.2019 10:56
până la 06.09.2019 05:56
3
Licitaţie
de la 09.09.2019 15:00
până la 09.09.2019 15:41
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2019, 13:26 - 24 aug 2019, 10:56
Perioada de depunere a ofertelor: 24 aug 2019, 10:56 - 6 sept 2019, 5:56

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament şi accesorii pentru computer
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2019, 13:17
Data ultimilor modificări
22 aug 2019, 10:56
Achizitii.md ID
21011169
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot2 UPS
Buget: 150000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri computatoare 2019-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
14.08.19 13:26
DUAE computere CNAS 2019-converted.semnat
Criterii de evaluare
DUAE
14.08.19 13:26
anunt_de_participare computatoare CNAS 2019-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitație
14.08.19 13:26
documentatia_standard_bunuri computatoare 2019.semnat
Documentele la ofertă
documentația Standard precezată conform solicitărilor operatorilor economici
22.08.19 10:56
anunt_de_participare computatoare CNAS 2019.semnat
tenderNotice
Anunț Invitația precezată conform solicitărilor operatorilor economici
22.08.19 10:56
Lot2 UPS
Data:
15 aug 2019, 14:16
Subiectul întrebării:
concretizare
Întrebare:
LOT nr. 2 UPS în p.7 din Anexa 1 din cap.II - lisata bunurilor si specificatii tehnice - DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri în pp.3 și 7 din Anexa 1 a p.8 al ANUNȚ DE PARTICIPARE Este stipulat, după cum am înțeles, că livrarea, instalarea și deservirea tehnică în cazuri de garanție se face de către furnizor nu la Chișinău printro unitate Centrală a Cumpărătorului, dar în orice din 42 de unități teritoriale ale CNASui din Moldova. Întrebarea - eu am înțeles corect acest lucru ? Ori căștigătorul va livra 100 de UPSuri la un depozit al CNASui din Chininău, unde apoi ele se vor repartiza la cele 42 de unitățăși, iar în caz de caz de garanție, UPSul va fi adus la Chișinău de către Cumpărător și stocat la depozit pentru ca de acolo fornizorul săl ea pentru analliză și depanare (ca caz)
Răspuns (15 aug 2019, 14:44):
Livrarea si la lotul 1 și la lotul 2, se efectuează în depozitul CNAS mun.Chișinău strada Gheorghe Tudor,3, ce este stipulat și în denumirea procedurii și în condiții speciale de îndeplinirea contractului,ce să referă la deservirea tehnică în cazul de garanție, utilajul va fi ridicat de către operator economic câștigător de la sediul Central CNAS mun.Chișinău strada Gheorghe Tudor,3
Lot2 UPS
Data:
15 aug 2019, 14:23
Subiectul întrebării:
precizari
Întrebare:
Ași solicita o precizare a termenului de livrare, care ar fi legat de ziua iscălirii Contractului între CNAS și furnizorul eventual, dar nu de Darea de seamă a Agenției Achiziției Publice, cum este stipulat în Contractul Model (p.3.1)
Răspuns (15 aug 2019, 15:29):
Termen de livrare este de 50 zile,din data transmiterii comunicării către operator economic câștigător privind transmiterea către Agenția de achiziții publice a dării de seamă ( conform art.78 al Legii 131/15 privind achizițiile publice) și confirmării semnării Contractului în cauză de către Autoritatea contractantă.
Lot2 UPS
Data:
15 aug 2019, 14:36
Subiectul întrebării:
precizari
Întrebare:
Ce înseamnă cerința din ANUNȚ - Backup time min. 20 min Battery sealed lead-acid 12V/7Ah - timpul de lucru de 20 de minute de la bateria 12V/7A-h la ce putere a sarcinii? Dacă la puterea maximă a sarcinii - 650VA, atunci no poate îndestula nici un UPS ce are un singur accumaulator 12V/7A-h. Cerința timpului de lucru de la acumulator la careva putere a sarcinii stipulează calitatea acumulatorului, dar un calculator cu displeu modern are sarcina medie în timp de apox. 250VA, ceea ce înseamnă de la 5 pănă la 10 minute (maxim) lucrul calculatorului în absența curentului din rețeua industrială. Rog să precizați timplul de lucru și la ce sarcină.
Răspuns (16 aug 2019, 09:44):
Este o eroare mecanică a tehnicienilor CNAS, mulțumim pentru clarificarea. Parametrii corecte sunt : Backup time: min 5 minut
Data:
17 aug 2019, 11:39
Subiectul întrebării:
Computerele de birou - HDD
Întrebare:
Buna ziua, in caietul de sarcini se solicita SSD class 35. Solicitam excluderea aceastei specificatii deoarece asa clasificare este folosita in exceptie de producatorul DELL, ceea ce limiteaza participarea altor producatori la licitatie, si incalca libera concurenta.
Răspuns (19 aug 2019, 11:28):
buna ziua, grup de lucru al CNAS a luat în considerare solicitarea Dvs. și specificația ” class 35” va fi exclus
Lotul 1 Computerele de birou
Data:
23 aug 2019, 13:52
Subiectul întrebării:
Smart Power ON
Întrebare:
Buna ziua, in caietul de sarcini se solicita Min. Rear: 2x USB2.0 (supports Smart Power ON). Solicitam excluderea aceastei specificatii deoarece asa clasificare este folosita in exceptie de producatorul DELL, ceea ce limiteaza participarea altor producatori la licitatie, si incalca libera concurenta.
Răspuns (23 aug 2019, 16:10):
buna ziua, grup de lucru al CNAS a luat în considerare solicitarea Dvs. și specificația ” supports Smart Power ON” va fi exclus
Lotul 1 Computerele de birou
Data:
23 aug 2019, 13:53
Subiectul întrebării:
Intel H370 sau echivalent
Întrebare:
Buna ziua, in caietul de sarcini se solicita Chipset Min. Intel H370 sau echivalent. Solicitam clarificare daca chipset Intel B360 se considera ca echivalent adica corespunde tuturor altor specificatii a calculatorului si este compatibil cu procesorul solicitat.
Răspuns (23 aug 2019, 16:18):
Vă informăm că a fost solicitat Chipset Min. Intel H370 sau echivalent, astfel misiunea Dvs. de a compara toate parametrele propunerii Dvs. cu parametre solicitate de către autoritatea contractantă , în caz dacă parametrele va fi mai mici de căt minim solicitate , oferta Dvs va fi respinsă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.