Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21009706
1
Perioada de actualizare
de la
05.07.2019 16:03
până la 25.07.2019 07:52
până la 25.07.2019 07:52
2
Propunerea ofertelor
de la
25.07.2019 07:52
până la 28.07.2019 07:52
până la 28.07.2019 07:52
3
Licitaţie
de la
29.07.2019 15:00
până la 29.07.2019 15:09
până la 29.07.2019 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
650 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 iul 2019, 16:03 - 25 iul 2019, 7:52
Perioada de depunere a ofertelor:
25 iul 2019, 7:52 - 28 iul 2019, 7:52
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achizitionarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi, lucrari de demontare a ascensorului vechi, elaborarea proiectului , montarea, reglarea , punerea in funcțiune
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Grenoble 147
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 iul 2019, 16:03
Data ultimilor modificări
13 iul 2019, 12:08
Achizitii.md ID
21009706
MTender ID
CPV
42400000-0 - Echipamente de ridicare şi de manipulare şi piese ale acestora
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Buget: 650000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
scmf doc standard ascensor.pdf
scmf doc standard ascensor.pdf
Documentele la ofertă
scmf doc standard ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf duae ascensor.pdf
scmf duae ascensor.pdf
Documentele la ofertă
scmf duae ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf anunt achiz ascensor.pdf
scmf anunt achiz ascensor.pdf
Documentele la ofertă
scmf anunt achiz ascensor.pdf
5.07.19 16:03
achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Data:
13 iul 2019, 12:08
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
În vederea asigurării respectării art.7 lit.c), h) și k), a art.15 alin.1 lit.e) și art.15 alin.2 lit.a) și b) din Legea
Nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice (cu modificările ulterioare), a pct.21 din Hotărârea
Guvernului Nr.667 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de
lucru pentru achiziții (cu modificările ulterioare), în temeiul art.35 din Legea Nr.131 din 03.07.2015,
solicităm să examinați oportunitatea ajustării la normalitate a următoarelor criterii de eligibilitate:
1. Termenul de livrare și instalare: 40 de zile din momentul semnării contractului;
2. Probarea experienței similare prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității
ascensorului spitalicesc cu uși de trecere deschidere automată.
Criteriile subminează larga participare a operatorilor economici specializați și pot fi interpretați ca
favorizare a unui producător, în contradicție cu prevederile art.37 din Legea Nr.131/2015 și alte
prevederi legale.
Termenul minim de livrare și instalare a unui ascensor ar constitui 60 de zile (a se vedea Clarificarea Dvs
la licitația publică electronică din 13 iunie curent: https://achizitii.md/ro/public/tender/21008635/).
Solicitarea de probare a experienței prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității
ascensorului spitalicesc cu uși de trecere, de asemenea, reduce posibilitatea participării operatorilor
economici la unul singur.
De asemenea, reieșind din profilul instituției (instituție medico-sanitară publică) și destinația
ascensorului (”ascensor nou pentru pacienți bolnavi”), pentru a spori eficiența utilizării banilor publici,
recomandăm revizuirea dotărilor ascensorului cu podea din marmoră artificială și oglindă. Or, gradul de
rezistență la prelucrări cu substanțe biodistructive a suprafețelor din marmoră artificială nu este mai
sporit decât al linoleumului special.
Răspuns (18 iul 2019, 17:25):
La solicitarea clarificărilor, vă informăm, că termenul de livrare și instalare 40 zile din momentul semnării contractului este un termen rezonabil, raportat la obiectul achiziției. Trimiterea la o procedură precedentă nu este relevantă avînd în vedere faptul, că obiectul achiziției este diferit. În prezenta procedură obiectul achiziției este procurarea și punerea in funcțiune a unui ascensor, dar nu a 2 unități ca și în cazul procedurii precedente care a fost anulată.Totodată, vă informăm, că probarea experienței similare este un criteriu de selectare a potențialului ofertant întrodus prin prisma pct..14 a Documentației standard alăturate. Specificația tehnică a obiectului achiziției nicidecum nu determină o marcă, model, anume care să reducă posibilitatea participării operatorilor economici
Data:
19 iul 2019, 14:15
Subiectul întrebării:
termenii
Întrebare:
Buna ziua. Va informam, ca termenul de executarea este foarte strict. Termen normal pentru producerea ascensorului este 5-7 saptamini, livrarea si devamarea - 1 saptamina, instalarea 1 ascensor - 2 saptamini. In total - aprox. 60 de zile. Există motivele pentru un termen atât de scurt, sau perioada contractului poate fi de până la 60 de zile? aducem aminte ca data trecuta ati acceptat argumentarea.
Răspuns (23 iul 2019, 07:52):
La solicitarea clarificărilor înaintate Vă informăm , că la elaborarea documentației licitației, a fost întrodus termenul de livrare și instalare: 40 de zile din momentul semnării contractului, ca fiind un termen rezonabil raportat la obiectul achiziției, ținînd cont și de faptul că operatorului economic îi revine obligația de a pune în funcțiune un ascensor, care precum indicați ar dura aproximativ 2 săptămîni.Durata de 60 de zile de la procedura precedentă, logic, ar include cel puțin încă două săptămîni, fapt pentru care termenul a fost prelungit. Procedura privind achiziționarea ascensoarelor a fost anulată deja de 2 ori. Nu suntem în măsură să oferim termene îndelungate pentru executarea unui eventual contract. Cu toate acestea, ținînd cont și de argumentele invocate, vom prevedea în contractul încheiat cu potențialul ofertant cîștigător, termenul de grație de 20 de zile suplimentar la termenul de 40 de zile , pentru executarea contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK