1
Perioada de actualizare
de la 05.07.2019 16:03
până la 25.07.2019 07:52
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2019 07:52
până la 28.07.2019 07:52
3
Licitaţie
de la 29.07.2019 15:00
până la 29.07.2019 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 650 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iul 2019, 16:03 - 25 iul 2019, 7:52
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2019, 7:52 - 28 iul 2019, 7:52
Începutul licitației: 29 iul 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Grenoble 147
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Cetulean
Telefonul de contact
069235485
Datele achizitiei
Data publicării
5 iul 2019, 15:43
Data ultimilor modificări
13 iul 2019, 12:08
Valoarea estimată (fără TVA)
650 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 500 MDL
Achizitii.md ID
21009706
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Grenoble 147
Durata contractului
1 aug 2019 08:00 - 30 sept 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea unui ascensor nou CPV: 42400000-0 - Echipamente de ridicare şi de manipulare şi piese ale acestora
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram pe metru cub
Documentele procedurii de achiziție
scmf doc standard ascensor.pdf scmf doc standard ascensor.pdf
Documentele la ofertă
scmf doc standard ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf duae ascensor.pdf scmf duae ascensor.pdf
Documentele la ofertă
scmf duae ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf anunt achiz ascensor.pdf scmf anunt achiz ascensor.pdf
Documentele la ofertă
scmf anunt achiz ascensor.pdf
5.07.19 16:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LIFTMONTAJ

Preţul ofertei: 624 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ÎMS Liftservice

Preţul ofertei: 625 785,29 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Data:
13 iul 2019, 12:08
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
În vederea asigurării respectării art.7 lit.c), h) și k), a art.15 alin.1 lit.e) și art.15 alin.2 lit.a) și b) din Legea Nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice (cu modificările ulterioare), a pct.21 din Hotărârea Guvernului Nr.667 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții (cu modificările ulterioare), în temeiul art.35 din Legea Nr.131 din 03.07.2015, solicităm să examinați oportunitatea ajustării la normalitate a următoarelor criterii de eligibilitate: 1. Termenul de livrare și instalare: 40 de zile din momentul semnării contractului; 2. Probarea experienței similare prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității ascensorului spitalicesc cu uși de trecere deschidere automată. Criteriile subminează larga participare a operatorilor economici specializați și pot fi interpretați ca favorizare a unui producător, în contradicție cu prevederile art.37 din Legea Nr.131/2015 și alte prevederi legale. Termenul minim de livrare și instalare a unui ascensor ar constitui 60 de zile (a se vedea Clarificarea Dvs la licitația publică electronică din 13 iunie curent: https://achizitii.md/ro/public/tender/21008635/). Solicitarea de probare a experienței prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității ascensorului spitalicesc cu uși de trecere, de asemenea, reduce posibilitatea participării operatorilor economici la unul singur. De asemenea, reieșind din profilul instituției (instituție medico-sanitară publică) și destinația ascensorului (”ascensor nou pentru pacienți bolnavi”), pentru a spori eficiența utilizării banilor publici, recomandăm revizuirea dotărilor ascensorului cu podea din marmoră artificială și oglindă. Or, gradul de rezistență la prelucrări cu substanțe biodistructive a suprafețelor din marmoră artificială nu este mai sporit decât al linoleumului special.
Răspuns (18 iul 2019, 17:25):
La solicitarea clarificărilor, vă informăm, că termenul de livrare și instalare 40 zile din momentul semnării contractului este un termen rezonabil, raportat la obiectul achiziției. Trimiterea la o procedură precedentă nu este relevantă avînd în vedere faptul, că obiectul achiziției este diferit. În prezenta procedură obiectul achiziției este procurarea și punerea in funcțiune a unui ascensor, dar nu a 2 unități ca și în cazul procedurii precedente care a fost anulată.Totodată, vă informăm, că probarea experienței similare este un criteriu de selectare a potențialului ofertant întrodus prin prisma pct..14 a Documentației standard alăturate. Specificația tehnică a obiectului achiziției nicidecum nu determină o marcă, model, anume care să reducă posibilitatea participării operatorilor economici
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări