1
Perioada de actualizare
de la 16.05.2019 16:38
până la 03.06.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.06.2019 10:00
până la 06.06.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 9 876 296 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2019, 16:38 - 3 iun 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2019, 10:00 - 6 iun 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare pentru instituţiile preşcolare pe perioada semestrului II a. 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
15 mai 2019, 16:27
Data ultimilor modificări
4 iul 2019, 18:22
Achizitii.md ID
21008051
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Orez întreg şlefuit cal. 1
Buget: 25729.0 MDL
Finalizată
Zahar tos 5kg
Buget: 227150.0 MDL
Finalizată
Brînză de vaci (5 %)
Buget: 953704.0 MDL
Finalizată
Crupe de grîu
Buget: 8950.0 MDL
Finalizată
Crupe de hrişcă cal. 1
Buget: 20042.0 MDL
Finalizată
Lapte pasterizat (2,5 %)
Buget: 1416667.0 MDL
Finalizată
Achiziţia nu a avut loc
Fulgi de ovăz întregi
Buget: 18542.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Smîntînă (10 %)
Buget: 58981.0 MDL
Finalizată
Caşcaval cu cheag tare de 45%
Buget: 200083.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Crupe de porumb şlefuite
Buget: 12600.0 MDL
Finalizată
Chefir (2,5% )
Buget: 243889.0 MDL
Finalizată
Sare iodată
Buget: 3215.0 MDL
Finalizată
Crupe de mei şlefuite cal. 1
Buget: 14667.0 MDL
Finalizată
Griş
Buget: 16625.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_Semestru II
Documentele la ofertă
FDA, specificații, contract
16.05.19 16:38
DUAE PROD ALIM sem II
Documentele la ofertă
14 file
16.05.19 16:38
anunt_de_participare sem II
tenderNotice
6 file
16.05.19 16:38
Anexa nr. 3 lista instituțiile preșcolare
Documentele la ofertă
adrese
16.05.19 16:38
Data:
17 mai 2019, 17:39
Subiectul întrebării:
specificatia tehnica
Întrebare:
Termenul de depunere a ofertelor nu corespunde licitatiei Publice - 10 zile.
Răspuns (18 mai 2019, 09:49):
Potrivit prevederilor Legii 131/2015, art.47 alin (3): „În cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este egală sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) ((pentru bunuri - 2 300 000 de lei));, perioada cuprinsă între data publicării în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 35 de zile.” și a prevederilor art.47 alin(4): „În cazul în care autoritatea contractantă a publicat un anunţ de intenţie referitor la contractul de achiziţii publice ce urmează să fie atribuit, aceasta are dreptul de a reduce perioada prevăzută la alin. (3) pînă la 20 de zile”. Respectiv, autoritatea contractantă a indicat în Anunțul de participare: termenul de publicare a licitației deschise este redus pînă la 20 de zile, conform art.45 alin.(4) din Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Anunțul de intenție pentru licitație a fost publicat în BAP nr.5 din 19. 02. 2019.
Data:
20 mai 2019, 21:07
Subiectul întrebării:
Termenul de depunere
Întrebare:
Termenul de depunere nu corespunde LP
Răspuns (21 mai 2019, 09:32):
Perioada minimă pentru depunerea ofertelor de 10 zile de la data transmiterii invitaţiei de depunere a ofertelor este prevăzută prin art. 62 alin (7) lit. b pentru SISTEMUL DINAMIC DE ACHIZIȚII. Autoritatea contractantă a inițiat procedura de LICITAȚIE DESCHISĂ conform prevederilor art. 47.
Data:
22 mai 2019, 08:53
Subiectul întrebării:
Minim de experiență
Întrebare:
Prin care document legal se motivează cerința a minimului de 3 ani de experiență în achiziții publice ?
Răspuns (23 mai 2019, 10:12):
Cerința este prevăzută în DOUĂ surse: 1. DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri (CAPITOLUL I INSTRUCŢIUNI PENTRU OFERTANŢI (IPO)[Notă: nu se va modifica de către Autoritatea Contractantă]) 14. Capacitate tehnică și/sau profesională 14.1. În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a. o listă a principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic; 2. DUAE - partea IV lit.C - Numai pentru contractele de achiziții publice de bunuri și servicii: în perioada de referință, operatorul economic a efectuat următoarele livrări, prestări principale de tipul specificat în anunțul de participare. Autoritățile contractante pot solicita experiența de până la trei ani și pot accepta experiența acumulată în urmă cu peste trei ani.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".