Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 26 670 MDL
Perioada clarificărilor: 25 apr 2019, 17:02 - 7 mai 2019, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mai 2019, 13:30 - 17 mai 2019, 13:30
Începutul licitației: 18 mai 2019, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Scaune oficiu moi.Fotoliu tapitat, spetează moale, carcasa metalică durabilă.Carcas sudat din tuburi plat-ovale din oțel, vopsit, cu acoperire polimerica. Partea posterioară a spațelui și partea de jos a șezutului sunt acoperite cu plastic, cadru negru din metal tapețărie stofa de culoare negru. Rezistență ânaltă la uzură. Rezistență la greutate de 120 kg.
TERMEN DE LIVRARE:
-produsul se va livra în decurs 30 zile după înregistrarea contractului la Ministerul Finanțelor - Trezoreria de Stat.
Garantie produs: minim 2 ani.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Moscalciuc Reghina
Telefonul de contact
022-868-262
Datele achizitiei
Data publicării
25 apr 2019, 16:18
Data ultimilor modificări
25 iun 2019, 16:05
Valoarea estimată (fără TVA)
26 670 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21007641
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
10 iun 2019 17:00 - 30 dec 2019 17:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Scaune oficiu moi CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat (6).pdf anunț de participare.semnat (6).pdf
tenderNotice
anunț de participare
25.04.19 17:02
Documentele lotului
duae mobilier de birou scaune.doc
DUAE
25.04.19 17:02
documentatia_standard_cop mobilierul de birou scaune.docx
Documentația standard
25.04.19 17:02
anunț de participare.semnat (6).pdf
anunț de participare
25.04.19 17:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 16 498 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: preț cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cabinet Plus / Acvilin -Grup SRL

Preţul ofertei: 16 499 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Decoprim Plus SRL

Preţul ofertei: 17 350 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări