1
Perioada de actualizare
de la 25.04.2019 17:02
până la 07.05.2019 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 07.05.2019 13:30
până la 17.05.2019 13:30
3
Licitaţie
de la 18.05.2019 14:00
până la 18.05.2019 15:28
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 235 440 MDL
Perioada clarificărilor: 25 apr 2019, 17:02 - 7 mai 2019, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mai 2019, 13:30 - 17 mai 2019, 13:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Mobilier de birou pentru necesitățile Inspectoratului General al Poliției
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Moscalciuc Reghina
Telefonul de contact
022-868-262
Datele achizitiei
Data publicării
25 apr 2019, 17:02
Data ultimilor modificări
25 iun 2019, 16:05
Achizitii.md ID
21007641
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat (6).pdf anunț de participare.semnat (6).pdf
tenderNotice
anunț de participare
25.04.19 17:02
Fotolii din piele rotative pentru necesitățile Inspectoratului General al Poliției.Fotoliu VIRE
Data:
27 apr 2019, 19:06
Subiectul întrebării:
технический рисунок
Întrebare:
Необходимо для реализации заявленной мебели фото готовой продукции . спасибо
Răspuns (2 mai 2019, 17:05):
Caiet de sarcini a fost modificat!
Data:
2 mai 2019, 08:39
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Buna dimineata, plasati va rog documentele de procedura si DUAE, Multumim anticipat!
Răspuns (2 mai 2019, 16:27):
Buna ziua! Toate documentele pentru participare la procedura de achiziție, sunt atașate la fiecare lot în parte, inclusiv nși DUAE!
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".