Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 apr 2019, 14:24 - 14 apr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2019, 9:00 - 9 mai 2019, 17:00
Începutul licitației: 10 mai 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație capitală a încăperilor secțiilor,blocului de operație,sterilizare,blocul alimentar,cazangeria.Lucrări proictare la reconstrucția rețelelor inginerești a spitalului (Gh.Cașu 37
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pirau Valentina
Telefonul de contact
069071826
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2019, 12:10
Data ultimilor modificări
10 apr 2019, 8:34
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21007028
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Durata contractului
16 mai 2019 14:20 - 30 dec 2019 14:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a încăperilor secțiilor,blocului de operație,sterilizare,blocul alimentar,cazangeria.Lucrări proictare la reconstrucția rețelelor inginerești a spitalului (Gh.Cașu 37 CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_proiectare.semnat.pdf documentatia_standard_proiectare.semnat.pdf
Criterii de evaluare
documentatia standart
9.04.19 14:24
anunt_de_participare proiectare.docx
Criterii de evaluare
Anunt de participare
10.04.19 08:22
caiet de sarcini-reparatia capitala casu 37.pdf caiet de sarcini-reparatia capitala casu 37.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
10.04.19 08:22
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrari de proiectare
Data:
9 apr 2019, 20:57
Subiectul întrebării:
Disparitate pe marginea tipului procedurii de achiziție publică
Întrebare:
Pe pagina tenderului ați indicat tipul procedurii de achiziție publică ca fiind prin COP, însă accesând lotul observăm că procedura dată va fi organizată prin licitație electronică, ceea ce contravine prevederilor art. 60, alin. (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Luând în considerare cele expuse anterior, solicităm să operați modificările necesare, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Lucrari de proiectare
Data:
9 apr 2019, 21:21
Subiectul întrebării:
Lipsă de corelație între documentația de atribuire
Întrebare:
Analizând anunțul de participare și caietul de sarcini atașat procedurii de achiziție publică, observăm că termenul solicitat de prestare a serviciilor variază într-un mod totalmente diferit, precum urmează: În anunțul de participare este indicat: 11. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați – în decurs de 35 zile din momentul semnării contractului 15.6. Termenul de elaborare a proiectului – 60 zile din momentul semnării contractului În caietul de sarcini este indicat: 12. Termenul de elaborare a proiectului de execuție – 120 zile din momentul semnării contractului Luând în considerare cele expuse anterior, solicităm să operați modificările necesare, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări