Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 apr 2019, 14:24 - 14 apr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2019, 9:00 - 9 mai 2019, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrari de proiectare
Informația despre anulare
Motivul anulării
Au fost comise greseli la initiere
Data anulării
10 apr 2019, 8:34
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pirau Valentina
Telefonul de contact
069071826
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2019, 14:24
Data ultimilor modificări
10 apr 2019, 8:34
Achizitii.md ID
21007028
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lucrari de proiectare
Buget: 1500000.0 MDL
Anulată
Lucrari de proiectare
Data:
9 apr 2019, 20:57
Subiectul întrebării:
Disparitate pe marginea tipului procedurii de achiziție publică
Întrebare:
Pe pagina tenderului ați indicat tipul procedurii de achiziție publică ca fiind prin COP, însă accesând lotul observăm că procedura dată va fi organizată prin licitație electronică, ceea ce contravine prevederilor art. 60, alin. (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Luând în considerare cele expuse anterior, solicităm să operați modificările necesare, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Lucrari de proiectare
Data:
9 apr 2019, 21:21
Subiectul întrebării:
Lipsă de corelație între documentația de atribuire
Întrebare:
Analizând anunțul de participare și caietul de sarcini atașat procedurii de achiziție publică, observăm că termenul solicitat de prestare a serviciilor variază într-un mod totalmente diferit, precum urmează: În anunțul de participare este indicat: 11. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați – în decurs de 35 zile din momentul semnării contractului 15.6. Termenul de elaborare a proiectului – 60 zile din momentul semnării contractului În caietul de sarcini este indicat: 12. Termenul de elaborare a proiectului de execuție – 120 zile din momentul semnării contractului Luând în considerare cele expuse anterior, solicităm să operați modificările necesare, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Data:
10 apr 2019, 08:29
Subiectul întrebării:
Soft Licentiat
Întrebare:
Buna ziua, Multi participanti folosesc soft piratat, fara sa aiba factura fiscala de procurare pe teritoriul republicii Moldova. Va rugam sa indicati ca conditie de participare, prezenta softului licentiat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.