1
Perioada de actualizare
de la 29.01.2019 16:01
până la 11.02.2019 17:52
2
Propunerea ofertelor
de la 11.02.2019 17:52
până la 14.02.2019 17:52
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 9 797 260 MDL
Perioada clarificărilor: 29 ian 2019, 16:01 - 11 febr 2019, 17:52
Perioada de depunere a ofertelor: 11 febr 2019, 17:52 - 14 febr 2019, 17:52

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nelea Cojocari
Telefonul de contact
820680
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2019, 16:01
Data ultimilor modificări
19 mart 2019, 11:39
Achizitii.md ID
21004921
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
lucrări
Buget: 9797260.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
29.01.19 16:01
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
29.01.19 16:01
formularele ofertei.pdf formularele ofertei.pdf
Documentele la ofertă
29.01.19 16:01
contract de antrepriza.pdf contract de antrepriza.pdf
Documentele la ofertă
29.01.19 16:01
documentatia_standard_lucrari.doc
Documentele la ofertă
29.01.19 16:01
15-01-2019_11-21-54.zip
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini
30.01.19 13:25
30-01-2019_15-10-30.zip
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
30.01.19 14:16
Data:
30 ian 2019, 12:57
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Lista lucrarilor care necesita de executat unde este
Răspuns (30 ian 2019, 13:19):
Cum le putem atasa?
Data:
30 ian 2019, 13:38
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
https://support.achizitii.md/support-achizitii/8-cum-publicam-o-procedura-de-cop-sau-lp/
Răspuns (30 ian 2019, 14:17):
le gasiți atașate în anunț
Data:
30 ian 2019, 13:41
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Raspuns : F 1 - lista de lucrari format pdf ( convertati format Word in PDF) si anexati
Răspuns (30 ian 2019, 14:17):
A fost efectuate modificarile solicitate
lucrări
Data:
1 febr 2019, 14:41
Subiectul întrebării:
Termenul de executare
Întrebare:
buna ziua. Conform p.4.5 din FDA, termenul de executare este reglamentat pentru o perioada de 2 ani, din data inregistrarii contractului. Intrebarea: din ce motive s-a expus termenul de executare 2 ani? Cum va uitati la faptul ca lucrarea sa fie indeplinita intr-un termen de un an si respectiv sa fie achitat in acelasi an. Multumesc anticipat
Răspuns (1 febr 2019, 15:32):
Executarea lucrărilor se vor efectua pe o perioadă de 2 ani din momentul înregistrării contractului de antrepriză la trezorerie. Achitarea va fi efectuată conform prevederilor Legii finanțelor publice și responsabilități bugetar – fiscale nr.181 din 25.07.2014, întermen de 30 de zile de la data procesului-verbal de finisare a lucrărilor și transmiterii facturilor Trezoreriei.
lucrări
Data:
4 febr 2019, 10:14
Subiectul întrebării:
Termenul de executare
Întrebare:
Buna ziua! Intrebarea a fost: - este acceptat de catre autoritatea contractanta ca termenul de executare sa fie pina la un an din momentul inregistrarii contractului de antrepriza la trezorarie? Respectiv achitarea va fi efectuata în termen de 30 de zile de la data procesului-verbal de finisare a lucrărilor și transmiterii facturilor Trezoreriei.
Răspuns (4 febr 2019, 10:26):
Achitarea integrală pentru executarea lucrărilor v-a fi efectuată în perioada 2020.
Data:
4 febr 2019, 15:04
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Dviz 2-1 P81 Balustrada de precezat parametri ( lungimea , inaltimea); Deviz 2-5 P27 -doar manomera sau inclusiv materialu)??? P 38 -de precezat tipul sau modelul;
Răspuns (5 febr 2019, 12:38):
Din păcate nu putem atașa documentul, deoarece este în PDF. Rugăm să indicați adresa de e-mail pentru a putea fi expediată.
Data:
5 febr 2019, 15:47
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
284129@gmail.com
Răspuns (5 febr 2019, 16:59):
Am expediat informația solicitată la adresa de e-mail: 284129@gmail.com
Data:
7 febr 2019, 13:25
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Referitor la intrebarea adresata din 04.02.2019, va rugam sa atasati clarificarile cu raspunzurile de rigoare, pe platforma, pentru a avea acces toti cei interesati de procedura. 04.02.2019 Dviz 2-1 P81 Balustrada de precezat parametri ( lungimea , inaltimea); Deviz 2-5 P27 -doar manomera sau inclusiv materialu)??? P 38 -de precezat tipul sau modelul;
Răspuns (8 febr 2019, 13:33):
LA PCT.1 a) deviz local 2-1 poz. 81 am subliniat - lungimea si inaltimea conform proiectului, daca nu ati publicat proiectul atunci lasa sa se adreseze la beneficiar, documentatia de proiect verificata i-a fost transmisa b) Deviz local 2-5 poz.27 - am raspuns - doar montarea fara costul prizei c) Deviz local 2-5 poz.38 - nu pot specificat nici tipul si nici denumirea, caracteristica de baza este sa fie cu lungime de unda FM
Data:
7 febr 2019, 13:30
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Suplimentar, va rugam sa clarificati poz.15 din Nr.2-6 SI, care prevede Km=1,5. Resursa: Canale din mase plastica (complet), e cu norma zero. In cazul in care se aplica Norma 1, apoi se aplica Km=1,5, s-ar primi volul de 750 m/l in loc de 500. Va rugam sa explicati unde este gresit?
Răspuns (8 febr 2019, 13:33):
pct. 2 a) Deviz local 2-5 poz.15 - da corect norma este cu consumul 0.000 m/l per 100 m, dar: in continuare in norma de deviz scrie clar *- Normele cu valoarea 0 (zero) se determina dupa proiect, deci in loc de consumul 0.000 puneti norma Dvs. unitara de consum. Total este de instalat cantitatea specificata in lista cu cantitati de lucrari. Acum trecem la coeficientul Km=1.5 - acesta este coeficientul pentru consumul de materiale, care este stipulat pentru ca sa acopere cheltuelile pentru acccesoriile canalelor din mase plastice (coturi, teuri, cruci) care nu sunt in specificatie dar ele trebuie montate pe santier.
Data:
8 febr 2019, 15:13
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Beneficiarul nu raspunde la telefon, va rugam sa publicati cantitatea in m/l la poz.81 din deviz nr.2-1, deoarece balustrada din Inox nu se vinde in kg. Va rugam sa raspundeti mai explicit, la intrebari.
Răspuns (9 febr 2019, 17:52):
ACEASTA INFO AM TRIMIS SI ANTERIOR. Totodată Vă comunicăm, căb balustrada din Inox se vinde in kg.
Data:
9 febr 2019, 18:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Probabil doriti ca aceasta procedura sa fie contestatia, indata ce nu doriti pur si simplu sa scrie cantitatea in m/l asa cum ar trebui sa fie in proiect, si in genere sunteti sa obligati sa atasati si proiectul de executie, nu aveti ce ascunde!
Răspuns (11 febr 2019, 11:25):
Spceficatia elementelor de balustrada si inclusiv m.l. de balustrada vezi atasat scrisorii precedente. balustrata tip 1 - 65.1 m.l.; balustrata tip 2 - 37.1 m.l.; balustrata tip 3 - 15.6 m.l. balustrata tip 4 - 9.0 m.l.;
Data:
9 febr 2019, 18:40
Subiectul întrebării:
Cecstatut are acest concurs
Întrebare:
Astazi, 9feb2019 la ora 10.00 statutul acestui concurs a fost suspendat,pe la orele 17 sa modificat din nou in perioada de actualizare ?
Răspuns (10 febr 2019, 01:35):
MTenderul este monitorizat de catre reprezenatii sistemului, respectiv operatiunile: actualizare, suspendare...nu tine de compenta CNDDCM
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".