Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 9 797 260 MDL
Perioada clarificărilor: 29 ian 2019, 16:01 - 11 febr 2019, 17:52
Perioada de depunere a ofertelor: 11 febr 2019, 17:52 - 14 febr 2019, 17:52
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de construcție a obiectivului nefinalizat (Anexa la imobilul lit. „A” lucrări inițiate în baza autorizației de construcție nr. 61 din 05.03.2014) în vederea amplasării Biroului Național pentru Expertiza Bio-psihosocială din mun. Chişinău, str. A Hajdeu nr. 49
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nelea Cojocari
Telefonul de contact
820680
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2019, 15:56
Data ultimilor modificări
19 mart 2019, 11:39
Valoarea estimată (fără TVA)
9 797 260 MDL
Achizitii.md ID
21004921
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri 1
Durata contractului
14 febr 2019 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de construcție CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
29.01.19 16:01
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
29.01.19 16:01
formularele ofertei.pdf formularele ofertei.pdf
Documentele la ofertă
29.01.19 16:01
contract de antrepriza.pdf contract de antrepriza.pdf
Documentele la ofertă
29.01.19 16:01
documentatia_standard_lucrari.doc
Documentele la ofertă
29.01.19 16:01
15-01-2019_11-21-54.zip
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini
30.01.19 13:25
30-01-2019_15-10-30.zip
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
30.01.19 14:16
Documentele lotului
15-01-2019_11-21-54.zip
29.01.19 16:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sagitod-Grup S.R.L

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 6 641 978,20 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Evaluarea ofertelor Grupul de lucru pentru achiziţii al CNDDCM a examinat ofertele pentru a confirma faptul că toate documentele şi documentaţia tehnică au fost prezentate şi pentru a determina caracterul complet al fiecărui document depus. Pentru ofertele care au îndeplinit cerințele minime, prescripțiile, caracteristicile tehnice descrise în documentația de atribuire s-a aplicat criteriul de atribuire „Criteriul în baza căruia se atribuie contractul - cel mai mic preţ ”. Cerinţele impuse prin documentaţia de atribuire sânt considerate cerinţe minime. Denumirea operatorului economici Motivul respingerii/descalificării 1 SC Foremcons SRL Nu sunt vizibile documentele confirmative conform documentației de atribuire, precum și nu a prezentat explicațiile solicitate de grupul de lucru, prin scrisoarea nr. 293 din 06.03.2019, conform subpct. 7) şi 8) pct. 136 din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări (H.G.669 din 27.05.2016); 2 5AQ INVEST SRL Nu a prezentat documentele confirmative conform documentației de atribuire, respectiv ofertantul nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire, precum și nu a prezentat explicațiile solicitate de grupul de lucru, prin scrisoarea nr. 293 din 06.03.2019, conform subpct. 7) şi 8) pct. 136 din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări (H.G.669 din 27.05.2016); 3 GIESENA Explicațiile solicitate de grupul de lucru, prin scrisoarea nr. 293 din 06.03.2019, conform subpct. 7) şi 8) pct. 136 din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări (H.G.669 din 27.05.2016), nu sânt susţinute de documentele justificative solicitate; 4 MAGDA SRL Nu a prezentat documentele confirmative conform documentației de atribuire, respectiv ofertantul nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire; 5 RECONSCIVIL Oferta conţine, în propunerea financiară preţuri exagerat de mari în raport cu celelalte oferte prezentate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 7 533 344,36 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 7 781 209,59 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

GIESENA

Preţul ofertei: 7 812 590,12 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

MAGDA SRL

Preţul ofertei: 8 962 450,94 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

RECONSCIVIL

Preţul ofertei: 10 264 280,05 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
lucrări
Data:
1 febr 2019, 14:41
Subiectul întrebării:
Termenul de executare
Întrebare:
buna ziua. Conform p.4.5 din FDA, termenul de executare este reglamentat pentru o perioada de 2 ani, din data inregistrarii contractului. Intrebarea: din ce motive s-a expus termenul de executare 2 ani? Cum va uitati la faptul ca lucrarea sa fie indeplinita intr-un termen de un an si respectiv sa fie achitat in acelasi an. Multumesc anticipat
Răspuns (1 febr 2019, 15:32):
Executarea lucrărilor se vor efectua pe o perioadă de 2 ani din momentul înregistrării contractului de antrepriză la trezorerie. Achitarea va fi efectuată conform prevederilor Legii finanțelor publice și responsabilități bugetar – fiscale nr.181 din 25.07.2014, întermen de 30 de zile de la data procesului-verbal de finisare a lucrărilor și transmiterii facturilor Trezoreriei.
lucrări
Data:
4 febr 2019, 10:14
Subiectul întrebării:
Termenul de executare
Întrebare:
Buna ziua! Intrebarea a fost: - este acceptat de catre autoritatea contractanta ca termenul de executare sa fie pina la un an din momentul inregistrarii contractului de antrepriza la trezorarie? Respectiv achitarea va fi efectuata în termen de 30 de zile de la data procesului-verbal de finisare a lucrărilor și transmiterii facturilor Trezoreriei.
Răspuns (4 febr 2019, 10:26):
Achitarea integrală pentru executarea lucrărilor v-a fi efectuată în perioada 2020.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări