1
Enquiry period
with 10.07.2025 14:58
to 17.07.2025 15:00
2
Bidding period
with 17.07.2025 15:00
to 23.07.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 956 800 MDL
Period of clarifications: 10 Jul 2025, 14:58 - 17 Jul 2025, 15:00
Submission of proposals: 17 Jul 2025, 15:00 - 23 Jul 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Reparația capitală a LT ”Vasile Alecsandri” din str. Ivan Konev, nr.16/A, mun.Bălți” (Etapa II – renovarea grupurilor sanitare a blocului C), conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
10 Jul 2025, 14:58
Estimated value (without VAT)
956 800 MDL
Achizitii.md ID
21449923
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, str.I.Konev, 16A
Contract period
28 Jul 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
”Reparația capitală a LT ”Vasile Alecsandri” din str. Ivan Konev, nr.16/A, mun.Bălți” (Etapa II – renovarea grupurilor sanitare a blocului C), conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini
Bidding Documents
Caiet de sarcini word
10.07.25 14:58
DUAE.semnat
Bidding Documents
DUAE pdf
10.07.25 14:58
Desene SAC
Bidding Documents
proiect
10.07.25 14:58
Aviz de verificare RAC (1)
Bidding Documents
Aviz de verificare
10.07.25 14:58
bap_nr._18_07.03.2025
Bidding Documents
Anunț de intenție
10.07.25 14:58
DUAE
Bidding Documents
DUAE word
10.07.25 14:58
Formularul nr.1.semnat
Bidding Documents
Formularul nr.1 pdf
10.07.25 14:58
Anunt de participare - LT Alecsandri -bloc sanitar.semnat
Bidding Documents
Anunt de participare
10.07.25 14:58
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declarație pentru cîștigător pdf
10.07.25 14:58
Caiet de sarcini.semnat
Bidding Documents
Caiet de sarcini pdf
10.07.25 14:58
plan anual modificat.semnat
Bidding Documents
plan anual modificat
10.07.25 14:58
Aviz de verificare EEE
Bidding Documents
Aviz de verificare
10.07.25 14:58
Raport verificare deviz.semnat
Bidding Documents
Raport verificare deviz
10.07.25 14:58
Desene EEF_IEI
Bidding Documents
proiect
10.07.25 14:58
declaratie_ro
Bidding Documents
declarație pentru cîștigător word
10.07.25 14:58
Desene RAC
Bidding Documents
proiect
10.07.25 14:58
Formularul nr.1
Bidding Documents
Formularul nr.1
10.07.25 14:58

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

MOSDRAG-SUCCES

Normalized price: 711 490,20 MDL
Status: Winner
Reason: Contractul este adjudecat SRL ”Mosdrag-Succes„ conform criteriului cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini. Operatorul economic SRL ”Mosdrag-Succes„ a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, graficul de executare a lucrărilor în termen de 3 luni, garanția de 5 ani pentru lucrările care urmează a fi executate, declarațiile şi alte documente necesare calificării. Reducerea de preț se datorează salariului aplicat de 74,60 lei per h/om, micșorarea coeficienților pentru cheltuieli de transport de la 8% pînă la 2%, cheltuieli de regie de la 14,5% la 3%, și a beneficiului de deviz de la 6% la 2%. Clarificările solicitate și răspunsul oferit de operatorul economic se anexează pe platforma electronică.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications