1
Enquiry period
with 28.05.2025 16:56
to 02.06.2025 08:00
2
Bidding period
with 02.06.2025 08:00
to 05.06.2025 08:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 28 May 2025, 16:56 - 2 Jun 2025, 8:00
Submission of proposals: 2 Jun 2025, 8:00 - 5 Jun 2025, 8:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrari Reparatie grupei, dormitorului si coridorului a Grădiniței ,,Îngeraș'din com. Pascani
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD4834, MOLDOVA, Criuleni, s.Paşcani (r-l Criuleni), str.Sfîntul Dumitru
Web site
---
The contact person
Full name
Șmalenea Mihaela
Contact phone
068226513
Purchase data
Date created
28 May 2025, 16:35
Date modified
30 May 2025, 8:46
Estimated value (without VAT)
500 000 MDL
Achizitii.md ID
21426085
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD4834, MOLDOVA, Criuleni, s.Paşcani (r-l Criuleni), str.Sfîntul Dumitru
Contract period
9 Jun 2025 08:00 - 31 Dec 2025 08:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație Grădinița ,,Îngeraș'' din satul Porumbeni CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Luna lucratoare
Advertising
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.docx
Bidding Documents
-
28.05.25 16:56
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-
28.05.25 16:56
duae.doc
Bidding Documents
-
28.05.25 16:56
Lot documents
caiet de sarcini pascani.pdf
-
30.05.25 08:46

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL,,Kedacons”

Normalized price: 311 825,27 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Articolului 26 din Legea privind achizițiile publice criteriul de atribuire a contractului de achiziţii publice (1) Fără a aduce atingere dispoziţiilor legale sau administrative privind preţul anumitor bunuri ori remunerarea anumitor servicii, autoritatea contractantă atribuie contractul de achiziţii publice/acordul-cadru ofertantului care a depus oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. (2) În sensul prevederelor alin. (1), autoritatea contractantă stabileşte oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic pe baza criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare prevăzuţi în documentația de atribuire. (3) Pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic în conformitate cu prevederile alin. (2), autoritatea contractantă are dreptul de a aplica unul dintre următoarele criterii de atribuire: a) preţul cel mai scăzut; b) costul cel mai scăzut; c) cel mai bun raport calitate-preţ; d) cel mai bun raport calitate-cost. Respectiv autoritatea a aplicat criteriul prețul cel mai scăzut .
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Camonir

Normalized price: 386 706,50 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

SECRIERU PRIM

Normalized price: 425 271,33 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Milancons

Normalized price: 429 625,73 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications