1
Enquiry period
with 27.09.2024 15:47
to 08.10.2024 08:00
2
Bidding period
with 08.10.2024 08:00
to 14.10.2024 00:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 100 000 MDL
Period of clarifications: 27 Sep 2024, 15:47 - 8 Oct 2024, 8:00
Submission of proposals: 8 Oct 2024, 8:00 - 14 Oct 2024, 0:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Caietului de Sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Columna nr.106
Web site
---
The contact person
Full name
Liliana Coroleţchi
Contact phone
060279572
Purchase data
Date created
Date modified
17 Oct 2024, 13:36
Estimated value (without VAT)
2 100 000 MDL
Achizitii.md ID
21284931
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Columna nr.106
Contract period
17 Oct 2024 15:46 - 31 Dec 2024 14:46
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație curentă a încăperilor administrative DGECT din str. Columna nr. 106 CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
202409271546_DUAE in format word.doc
Bidding Documents
-
27.09.24 15:47
202409271546_Documentatia standard in format word.docx
Bidding Documents
-
27.09.24 15:47
202409271543_caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
-
27.09.24 15:47
202409271546_Caiet de sarcini in format word.docx
Bidding Documents
-
27.09.24 15:47
202409271543_DUAE.signed.pdf
Bidding Documents
-
27.09.24 15:47
Committee
First Name
Coroleţchi Liliana
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1020601000059
Function
---

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

VSN CONS SRL

Normalized price: 1 397 430,36 MDL
Status: Winner
Reason: În rezultatul evaluării ofertei depuse, oferta prezentată de S.R.L VSN Cons, în valoare de 1 397 430,36 lei, fără TVA, a fost desemnată câștigătoare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Master-Construct

Normalized price: 1 536 560,86 MDL
Status: Cancelled
Reason: Neprezentarea în termen a explicațiilor privind prețul anormal de scăzut. Solicitarea a fost transmisă la data de 25.10.2024, la email: construct2019@mail.ru (adresă de email indicată în pct. 2A.7.2 și pct. 2B.5 din DUAE) de operator
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

PROFIPLAST

Normalized price: 1 624 945,50 MDL
Status: Cancelled
Reason: Neprezentare explicațiilor privind prețul anormal de scăzut în termenul indicat
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Casa-Construct

Normalized price: 1 659 013,70 MDL
Status: Cancelled
Reason: În rezultatul evaluării ofertei depuse, oferta prezentată de S.R.L Casa Construct, în valoare de 1 659 013,70 lei, fără TVA, a fost descalificată, rezultat al prețului ridicat comparativ cu oferta câștigătoare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Fabianca

Normalized price: 1 916 997,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: În rezultatul evaluării ofertei depuse, oferta prezentată S.R.L Fabianca, în valoare de 1 916 997,33 lei, fără TVA, a fost descalificată, rezultat al prețului ridicat comparativ cu oferta câștigătoare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Adrika

Normalized price: 1 948 174 MDL
Status: Cancelled
Reason: În rezultatul evaluării ofertei depuse, oferta prezentată de S.R.L Adrika, în valoare de 1 948 174,00 lei, fără TVA, a fost descalificată, rezultat al prețului ridicat comparativ cu oferta câștigătoare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications