Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 330 000 MDL
Period of clarifications: 11 Mar 2024, 14:16 - 23 Mar 2024, 15:15
Submission of proposals: 23 Mar 2024, 15:15 - 4 Apr 2024, 12:15
Auction start date: 5 Apr 2024, 15:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Operatorul economic va prezenta un media plan (placement TV, Radio, rețelele sociale) care va asigura atingerea obiectivelor campaniei de comunicare.
Media Planul va fi realizat în baza datelor puse la dispoziție de către instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață, selectată în urma concursului organizat de Consiliul Audiovizualului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Braga-Mîță
Contact phone
022504833
Purchase data
Date created
11 Mar 2024, 13:53
Date modified
25 Mar 2024, 14:18
Estimated value (without VAT)
1 330 000 MDL
The minimum downward of the price
13 300 MDL
Achizitii.md ID
21183807
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
29 Apr 2024 08:00 - 31 Dec 2024 08:00
List of positions
1)
Title
Lotul nr. 3 Plasare de produse (Media placement) - Operatorul economic va prezenta un media plan (placement TV, Radio, rețelele sociale) care va asigura atingerea obiectivelor campaniei de comunicare. Media Planul va fi realizat în baza datelor puse la dispoziție de către instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață, selectată în urma concursului organizat de Consiliul Audiovizualului. CPV: 79342200-5 - Promotional services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
3.1 Plasare de produse (Media placement) a spoturilor video privind activitatea ASP la TV cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot TV, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin trei cele mai populare posturi TV cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 3 ori dimineața și 3 ori seara (prime time). b. trei posturi TV regionale din nordul, centrul și sudul RM. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 250 de minute la posturile TV cu acoperire națională și 300 min la posturile TV regionale. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. CPV: 79342200-5 - Promotional services
Quantity: 550.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
3.2 Plasare de produse (Media placement) la posturi de radio cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot Radio, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin cinci cele mai populare posturi de Radio cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 5 ori dimineața și 5 ori seara. b. unul dintre posturile de Radio propuse trebuie să fie cu difuzare în limba rusă. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 500 de minute. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. CPV: 79342200-5 - Promotional services
Quantity: 500.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
3.3 Plasare de produse (Media placement) pe platformele de social media - • Derulare campanie online pe rețele de socializare (pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS) • Planificarea, crearea și gestionarea campaniilor Pay Per Click pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS în limita bugetului prevăzut pentru această activitate, după principiul un volum mai mare de trafic la un cost cât mai redus • Tipuri de campanii care urmează a fi desfășurate: o Campanie de tip search. o Campanie de tip display, google display network (GDP): wb siteuri, add de tip imagine (bannere-trafic mare, volum mare) o Campanie de tip video /youtube adds (adds de tip video, imagine (bannere). • Elaborare concept și realizare bannere, video și text, în baza produselor media (spoturi TV, videografice, explainere), realizate în cadrul respectivei campanii de comunicare. • Criterii de evaluare: un număr maxim de urmăritori, like-uri, vizualizări/accesări, partajări, principiul PPC, etc. pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS. CPV: 79342200-5 - Promotional services
Quantity: 5.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa la anunţul de participare.signed.pdf anexa la anunţul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anexa la anunţul de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.signed.pdf
11.03.24 14:16
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
11.03.24 14:16
declaratie.doc
Bidding Documents
declaratie.doc
11.03.24 14:16
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
duae.signed.pdf
11.03.24 14:16
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
11.03.24 14:16
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications