Status Cancelled
Estimated value without VAT 3 000 000 MDL
Period of clarifications: 11 Mar 2024, 14:16 - 23 Mar 2024, 15:15
Submission of proposals: 23 Mar 2024, 15:15 - 4 Apr 2024, 12:15

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Campania de comunicare
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul prevederilor art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţii publică privind achiziţionarea campaniei de comunicare.

Argumentare: Există abateri care afectează rezultatul procedurii de achiziție și fac imposibilă încheierea contractului, și anume, în urma modificării documentației de atribuire cu structurarea a trei loturi într-un lot cu poziții – justificarea referindu-și la interdependența serviciilor în organizarea, elaborarea, dezvoltarea conceptului și planului campaniei de comunicare – platforma de achiziții, din punct de vedere tehnic, nu a permis modificarea respectivă. Astfel, în cazul publicării documentației de atribuire modificată, cu indicarea unui lot cu poziții, nu ar fi fost în corespundere cu informația de pe platformă (trei loturi separate, cu sume estimative separate). De asemenea, au intervenit unele redactări și modificări în documentația de atribuire referitor la cerințele față de personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului. Derularea în continuare a procedurii de achiziție publică, fără a fi publicate modificările la documentația de atribuire, ar reprezenta o încălcare gravă a principiului transparenței (art. 7 lit. b) din Legea privind achizițiile publice.
Date of cancellation
25 Mar 2024, 14:17
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Braga-Mîță
Contact phone
022504833
Purchase data
Date created
11 Mar 2024, 14:16
Date modified
25 Mar 2024, 14:18
Achizitii.md ID
21183807
CPV
79340000-9 - Servicii de publicitate şi de comercializare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
20 Mar 2024, 08:51
Question's name:
Intrebari de detalizare
Question:
1. Putem participa doar la licitatia integrala toate 3 loturi sau se poate participa pe fiecare lot separt? 2. Garantia de 2% si 5% se depun doar de castigatorul licitatiei sau se depun impreuna cu toate documentele solicitate ? 3. Lot 2 Spoturi video TV 12 buc. – folosim actori? Daca da, aceasi actori in toate spoturile? Ce termen de executare pentru 12 spoturi? 4. Lot 2 Spoturi grafice format SM 20 buc. – aveti exemplu de spot ca sa intelegem complicitatea graficei solicitate? Termen de executare 20 spoturi? 5. Lot 2 Video explainer-e 20 buc. – este nevoie de o persoana\persoane care vor explica? Daca da, folosim aceas persoana in toate spoturile? Sau va fi cineva din cadrul ASP? Termen de executare pentru 20 spoturi? 6. Lot 3 Plasare de produse – Institutia la datele careia va referiti este www.agb.md ? TOP 3 posturi TV dupa ce categorie de varsta trebuie indicate 18+ Moldova? 7. In ce luni va fi plasata publicitatea TV? Posturile TV folosesc in unele luni coieficiente suplimentare pentru plasarea publicitatii. 8. Posturile regionale de TV dupa ce criterii le selectam? Ele nu sunt masurate. 9. Popularitate posturilor radio la ce date ne orientam? Ce categorie de varsta? Care va fi perioada de plasare a publicitatii?
Answer (21 Mar 2024, 15:15):
I. Operatorii economici vor depune oferta pentru un singur lot – documentația de atribuire urmează a fi modificată și publicată. II. Garanția pentru ofertă 2% (din suma ofertei fără TVA) este obligatorie pentru ofertanți la depunerea ofertei pe platforma de achiziții. Garanția de bună execuție a contractului 5% (din suma contractului inclusiv TVA) va fi prezentată de către operatorul economic desemnat câștigător în cadrul procedurii de achiziție. III. Termenul de executare și scenariile spoturilor video format TV urmează a fi elaborate conform unui plan de comunicare, elaborat în cadrul respectivei campanii de comunicare. Planul de comunicare va fi coordonat cu ASP. La moment, nu există un concept artistic elaborat. Există o listă de subiecte (teme) care urmează a fi abordate în cadrul campaniei de comunicare. IV. La moment, nu există un model de spot agreat de instituție, de care să ne conducem în respectiva campanie de comunicare. Conceptul campaniei, inclusiv scenariile spoturilor grafice urmează a fi elaborate de către compania câștigătoare. La elaborarea Planului de comunicare, care va fi coordonat cu ASP, va fi stabilit termenul de executare a spoturilor. Spoturile vor fi elaborate treptat, pe parcursul derulării campaniei în anul 2024. V. Tematica spoturilor este diversă. Fiecare spot trebuie să fie explicat de către cineva pe fundal. Nu este nevoie ca aceeași persoană să apare în toate video explainerele. Persoana nu va fi din cadrul ASP. La elaborarea Planului de comunicare, care va fi coordonat cu ASP, va fi stabilit termenul de executare a video explainerelor. Produsele video vor fi elaborate treptat, pe parcursul derulării campaniei în anul 2024. VI. TOP 3 posturi TV sunt identificate în baza raportului de măsurare a cotelor de audiență, întocmit de către compania desemnată de Consiliul Audiovizualului al Republicii Moldova pentru perioada derulării proiectului. Categoria de vârstă 18+. VII. La elaborarea Planului de comunicare, care va fi coordonat cu ASP, va fi stabilită perioada de plasare a publicității. Pe perioada contractului (până la sfârșitul anului 2024), indiferent de perioada de plasare a spoturilor la TV, compania desemnată câștigătoare trebuie să asigure un minim de 250 de minute la posturile TV cu acoperire națională și 300 min la posturile TV regionale. Posturile TV cu acoperire națională trebuie să facă parte din TOP 3 posturi TV cu acoperire națională, conform datelor raportului de măsurare a cotelor de audiență pentru anii 2023-2024, întocmit de către compania desemnată de Consiliul Audiovizualului al Republicii Moldova. Spoturile urmează a fi plasate la ore de maximă audiență (de cel puțin 3 ori dimineața și 3 ori seara (prime time). Posturile regionale trebuie să acopere trei regiuni ale țării: nordul (Bălți), centrul (Orhei) și sudul RM (Comrat/Cahul). Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. VIII. Posturile regionale trebuie să acopere trei regiuni ale țării: nordul (Bălți), centrul (Orhei) și sudul RM (Comrat/Cahul). IX. Categoria de vârstă a ascultătorilor - 18+. Perioada exactă de plasare a spoturilor va fi stabilită în Planul de comunicare. Pe perioada contractului, indiferent de perioada de difuzare a spoturilor radio, compania desemnată câștigătoare trebuie să asigure un minim de 500 de minute difuzate. Spoturile radio urmează a fi difuzate la ore de maximă audiență (de cel puțin 5 ori dimineața și 5 ori seara (prime time). Posturile radio vor fi identificate conform studiilor periodice ale audienței radio (anul 2023, 2024), efectuate de către companii de măsurare a audienței radio. Graficul difuzărilor va fi coordonat cu ASP.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.