Lucrări de reparație a încăperilor în incinta Ministerului Sănătății din str. V. Alecsandri nr.2, mun. Chișinău et I și II (Axele 7-8 și A-H).
to 22.02.2024 10:00
to 04.03.2024 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
a) Lucrări generale de reparație
b) Semnalizarea de incendiu
c) Semnalizarea de pază
d) Rețea de tensiune joasă
e) Rețele și instalări electrice
f) Apa și canalizare
g) Renovarea rețelei de încălzire
Conform avizului de verificare la documentația de deviz, s-a pus corectitudinea aplicării prețurilor la materiale și mecanisme, comparativ cu cele la nivelul trimestrului IV, anului 2023. Termenii și condițiile de prestare a lucrărilor va fi estimat în decurs de 5 luni, din data înregistrării contractului la Trezorerie. Criteriul de atribuire - raport calitate-preț.
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
PROFIPLAST
''Eurogrupstim'' SRL
Consit PRO
SC MIHCONS PLUS
Unicons AI
VSN CONS SRL
Fabianca
DSI Construct Grup SRL
SRL "7 SERVICII IMOBILIARE"
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.