1
Enquiry period
with 22.12.2023 15:11
to 12.01.2024 13:38
2
Bidding period
with 12.01.2024 13:38
to 31.01.2024 13:38
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 9 717 677 MDL
Period of clarifications: 22 Dec 2023, 15:11 - 12 Jan 2024, 13:38
Submission of proposals: 12 Jan 2024, 13:38 - 31 Jan 2024, 13:38

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reactive - 2024
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
22 Dec 2023, 15:11
Date modified
29 Dec 2023, 11:31
Achizitii.md ID
21135050
CPV
33690000-3 - Diverse medicamente
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
29. Osmoseur O Mini, DiaSys
Budget: 11400.0 MDL
Active
34. D-dimeri
Budget: 50850.0 MDL
Active
36. Beta-HCG
Budget: 6925.0 MDL
Active
40. Articole p/u microscop
Budget: 8000.0 MDL
Active
46. Test rapid la Malarie
Budget: 500.0 MDL
Active
49. VITEK 2
Budget: 1063574.0 MDL
Active
51.BacT/ALERT
Budget: 504000.0 MDL
Active
52. Anaerobe
Budget: 12192.0 MDL
Active
59. Saci p/u autoclavare
Budget: 8160.0 MDL
Active
60. Perii p/u eprubete
Budget: 750.0 MDL
Active
61. Perii p/u flacoane
Budget: 250.0 MDL
Active
Date:
28 Dec 2023, 09:40
Question's name:
Cerinte de participare
Question:
Buna ziua. Dvs. in anuntul de participare la critetiile de selectie pct.7 solicitati ca operatorii economici participanti sa detina minim 3 ani experienta pe piata. Astfel, pentru nu a limita concurenta, solicitam modificarea conditiei date cu declaratia principalelor livrari efectuate, contracte executate, pentru demonstrarea experientei operatorului economic.
Answer (28 Dec 2023, 09:51):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Totodată ținem să menționăm că condițiile înaintate, în felul cum le înaintați, în speță ar determina impunerea unor cerințe dezavantajoase pentru autoritatea contractantă/beneficiarii finali, fapt care este inadmisibil, la caz, or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia/a beneficiarilor finali, iar autoritatea contractantă este singura în măsură să decidă asupra necesităților obiective ale sale și modalității de satisfacere a lor, conform art. 37 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, care prevede că specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor și serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă și completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.
59. Saci p/u autoclavare
Date:
29 Dec 2023, 11:16
Question's name:
Temperatura de autoclavare
Question:
Buna ziua, care e temperatura de autoclavare?
Answer (29 Dec 2023, 11:29):
LOT 59. Saci p/u autoclavare - Tipul reagenților: dehidratant. Marcaj CE. Temperatura de autoclavare: 132-134°, 2-2,1 atmosfere.
30. Hematologie 5 DIFF. (oferte alternative)
Date:
3 Jan 2024, 11:09
Question's name:
30. Hematologie 5 DIFF. (oferte alternative)
Question:
Cantitatea de 42000, sunt reagenti sau nr. de analize ?
Answer (5 Jan 2024, 10:25):
Lot 30. Hematologie 5 DIFF. (oferte alternative) = 42000 analize generale.
Date:
9 Jan 2024, 18:10
Question's name:
LOT 20; 37
Question:
Buna ziua! Admiteti deрunеrеа ofertelor altemative реntru loturi 20 ; 37 . Conform pun.11 din cerinta unde se admite mai multe loturi .
Answer (10 Jan 2024, 09:08):
ANUNT DE PARTICIPARE: pct.11 Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: _se admite depunerea ofertelor alternative pentru loturile 2, 3, 7, 9, 13, 15, 17, 19, 21, 28, 30, 34, 35, 36, 46 cu următoarele condiții: ....
Date:
9 Jan 2024, 19:20
Question's name:
Lot 34 ; 35 ; 36
Question:
Рentru teste cantitative imunofluoriscenеte , definiția procentului de sensibilitate nu este aplicabilă, pentru aceste teste, toți producătorii de top folosesc conceptul de sensibilitate analitică, care este definit în unități de concentrație (mg/ml, ng/ml, mmol/ml, etc), dar nu procente. Specificitatea pentru testele de imunofluorescență cantitativă nu este, de asemenea, determinată ca procent; concepte precum interferența și reactivitatea încrucișată sunt de obicei folosite pentru a caracteriza specificitatea în testele cantitative. NU EXISTĂ CERTIFICATE INTERNAȚIONALE SĂ CONFIRMĂ SENSIBILITATEA ȘI SPECIFICAȚIA ÎN PROCENTĂ, ACESTI PARAMETRI SUNT DECLARAȚI DE FIECARE PRODUCĂTOR INDEPENDENȚĂ, O solicitare în cadrul unei licitații pentru CERTIFICATE altele decât un standard internațional nu este altceva decât o restrângere a libertății de concurență!!!
Answer (10 Jan 2024, 13:38):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.... Astfel: 1) Prezentați cel puțin 2-3 exemple de producători care sunt înregistrați pe piața medicamentelor și dispozitivelor medicale în RM și care în inserturile din kituri diagnostice nu aduc în % Sensibilitatea anticorpilor din kituri diagnostice și Specificitatea anticorpilor din kituri diagnostice față de determinantele antigenice a proteinelor cuantificate specificate în loturile 34, 35, 36. 2) Citatul: ”... toți producătorii de top folosesc conceptul de sensibilitate analitică, care este definit în unități de concentrație (mg/ml, ng/ml, mmol/ml, etc), dar nu procente.” Prin această pretenție față de specificațiile cerute, foarte largi (ci numai nu restrînse), Dvs confundați noțiunile «Limitelor de linearități a reacțiilor de cuantificare a nivelurilor de concentrații a proteinelor cuantificate din eșantioanele biologice » cu Sensibilitatea (în %) anticorpilor din kituri diagnostice și Specificitatea anticorpilor din kituri diagnostice față de determinantele antigenice a proteinelor cuantificate, care într-adevăr se specific în valori de măsură: de exemplu, Limita sensibilității metodei – pentru minim 0,04 ng de protein în 1 mcL de eșantion biologic primar; Limita linearității 10 000 ng de protein specific în 1 mcL de eșantion biologic primar. Rugăm să vă informați înainte de a distorsiona contextual specificațiilor largi și prin aceasta de a împiedica realizarea la timp a procedurilor de achiziții. 3) Ceea ce ține de noțiunea de ”restrîngere...” – vă îndemnăm respectuos să nu supraestimați ”gravitatea încălcărilor” drupturilor de concurență. Noțiunea de ”restrângere a libertății de concurență” în contextul Loturilor menționate, prin exemplu ar fi aplicabilă în caz dacă în afară de Specificațiile cerute ar fi menționate specificații într-adevăr restrînse pentru analizatoare deținute în comodat. Beneficiarul nu este dator să cunoscă specificațiilor absolut tuturo producătorilor de top străini recent noi, care abia fac tentative de înregistrare pe piața medicamentelor a RM. IMSP îndeplinește cerințele principale a furnizorilor: (1) Independența față de kituri pentru analizatoare tip închis; (2) Acceptarea Ofertelor altenative pentru Metoda analitică anunțată, cee ace oferă posibilitatea pentru mai mulți furnizori să participle la Licitație. 4) Nu în ultimul rînd, Beneficiarul va accepta alternativa specificațiilor, unde vor fi prezentate echivalentele recalculate a specificațiilor menționate.
Date:
10 Jan 2024, 16:14
Question's name:
Lot 34 ; 35 ; 36
Question:
Prezentam exemplu : instructiunea Document No. : INS-DD_F-EN (Rev. 06) Analytical sensitivity Limit of Blank (LoB) - 0.70 ng/mL Limit of Detection (LoD) - 10.6 ng/mL Limit of Quantification (LoQ) – 50.0 ng/mL Analytical Specificity - Cross-reactivity There was no significant cross-reactivity from these materials with the AFIAS D-Dimer test measurements. cross-reactivity material Standard material conc. (ng/mL) 100 680 4700 Recovery (%) Free bilirubin (17 mg/dL) 100.30 100.25 98.54 Conjugated bilirubin (21 mg/dL) 97.07 99.88 97.84 Hemoglobin (500 mg/dL) 99.54 97.79 95.61 Lipemia (50 g/L) 101.65 100.54 95.88 Rheumatoid factor (500 IU/mL) 100.04 99.83 97.39 nterference here was no significant interference from these materials with the AFIAS -Dimer test measurements Interference material Standard material conc. (ng/mL) 100 680 4700 Recovery (%) Bilirubin (20 mg/dL) 97.37 97.56 101.52 Triglycerides (20 mg/dL) 96.88 101.78 99.78 Hemoglobin (1 mg/dL) 97.27 95.39 100.57 Glucose (2 g/L) 95.87 100.73 98.15 Heparin (8000 U/L) 102.24 96.58 98.24 Total protein (10 g/dL) 99.81 99.13 98.99 .
Answer (10 Jan 2024, 16:26):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Totodată ținem să menționăm că condițiile înaintate, în felul cum le înaintați, în speță ar determina impunerea unor cerințe dezavantajoase pentru autoritatea contractantă/beneficiarii finali, fapt care este inadmisibil, la caz, or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia/a beneficiarilor finali, iar autoritatea contractantă este singura în măsură să decidă asupra necesităților obiective ale sale și modalității de satisfacere a lor, conform art. 37 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, care prevede că specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor și serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă și completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.