Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
10.03.2023 13:27
to 15.03.2023 09:00
to 15.03.2023 09:00
2
Bidding period
with
15.03.2023 09:00
to 18.03.2023 09:00
to 18.03.2023 09:00
3
Auction
with
20.03.2023 14:00
to 20.03.2023 14:14
to 20.03.2023 14:14
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
185 300 MDL
Period of clarifications:
10 Mar 2023, 13:27 - 15 Mar 2023, 9:00
Submission of proposals:
15 Mar 2023, 9:00 - 18 Mar 2023, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Mar 2023, 13:27
Date modified
11 Mar 2023, 12:16
Achizitii.md ID
21075539
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
informatie generala.docx
Bidding Documents
Criterii de eligibilitate Informatie generala despre ofertant confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27
Invitație de participare. rechizite de birou (hîrtie a4 și a3).signed.pdf
Invitație de participare. rechizite de birou (hîrtie a4 și a3).signed.pdf
Bidding Documents
Condiții de participare la procedură
10.03.23 13:27
formularul de oferta.docx
Bidding Documents
Criterii de eligibilitate. Formularul ofertei financiare confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27
declaratie.docx
Bidding Documents
Criterii de eligibilitate Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală.
10.03.23 13:27
Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)
Date:
11 Mar 2023, 12:16
Question's name:
conditii de livrare
Question:
Buna, Care sunt termenii de livrare - daca pina la sfirsitul anului - care fa fi graficul?
care sunt contiitii cu descarcare ?
Answer (13 Mar 2023, 16:28):
Buna ziua
Bunurile vor fi livrate la depozitul central al întreprinderii, str.Ciocana,8. Cantitatea solicitată pe parcursul anului va fi în dependență de necesitățile întreprinderii și va fi de min.20% din cantitatea totală indicată în Invitația de participare per fiecare solicitare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK