1
Enquiry period
with 10.03.2023 13:27
to 15.03.2023 09:00
2
Bidding period
with 15.03.2023 09:00
to 18.03.2023 09:00
3
Auction
with 20.03.2023 14:00
to 20.03.2023 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 185 300 MDL
Period of clarifications: 10 Mar 2023, 13:27 - 15 Mar 2023, 9:00
Submission of proposals: 15 Mar 2023, 9:00 - 18 Mar 2023, 9:00
Auction start date: 20 Mar 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
The contact person
Full name
Viorica Voinovan
Contact phone
0-22-25-31-31
Purchase data
Date created
10 Mar 2023, 13:19
Date modified
11 Mar 2023, 12:16
Estimated value (without VAT)
185 300 MDL
The minimum downward of the price
1 853 MDL
Achizitii.md ID
21075539
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Contract period
20 Mar 2023 13:25 - 31 Dec 2023 13:25
List of positions
1)
Title
Bunuri CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1814.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
informatie generala.docx
Bidding Documents
Criterii de eligibilitate Informatie generala despre ofertant confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27
formularul de oferta.docx
Bidding Documents
Criterii de eligibilitate. Formularul ofertei financiare confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27
declaratie.docx
Bidding Documents
Criterii de eligibilitate Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală.
10.03.23 13:27
Lot documents
formularul de oferta.docx
Criterii de eligibilitate. Formularul ofertei financiare confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27
declaratie.docx
Criterii de eligibilitate Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală.
10.03.23 13:27
informatie generala.docx
Criterii de eligibilitate Informatie generala despre ofertant confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
10.03.23 13:27

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 126 670,05 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde cerințelor de calificare din documentația de atribuire
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Crafti Business SRL

Normalized price: 133 650 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

VICCON SA

Normalized price: 138 619,50 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Rechizite de birou (Hârtie A4 și A3)
Date:
11 Mar 2023, 12:16
Question's name:
conditii de livrare
Question:
Buna, Care sunt termenii de livrare - daca pina la sfirsitul anului - care fa fi graficul? care sunt contiitii cu descarcare ?
Answer (13 Mar 2023, 16:28):
Buna ziua Bunurile vor fi livrate la depozitul central al întreprinderii, str.Ciocana,8. Cantitatea solicitată pe parcursul anului va fi în dependență de necesitățile întreprinderii și va fi de min.20% din cantitatea totală indicată în Invitația de participare per fiecare solicitare.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications