1
Enquiry period
with 17.02.2023 17:18
to 05.03.2023 14:52
2
Bidding period
with 05.03.2023 14:52
to 22.03.2023 14:52
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 000 000 MDL
Period of clarifications: 17 Feb 2023, 17:18 - 5 Mar 2023, 14:52
Submission of proposals: 5 Mar 2023, 14:52 - 22 Mar 2023, 14:52

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
The contact person
Full name
Ruxandra Macari
Contact phone
022 20-15-38
Purchase data
Date created
17 Feb 2023, 17:18
Date modified
3 Mar 2023, 14:52
Achizitii.md ID
21074027
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (6).docx
Bidding Documents
-
17.02.23 17:18
duae.doc
Bidding Documents
-
17.02.23 17:18
brand_book_forum_social.pdf brand_book_forum_social.pdf
Bidding Documents
-
3.03.23 14:46
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
3.03.23 14:52
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
3.03.23 14:52
Servicii de organizare a evenimentului Forum Social Urban 2023
Date:
23 Feb 2023, 01:36
Question's name:
Ședință deschisă cu participarea operatorilor economici
Question:
Bună ziua. Vă rugăm să scrieți când se planifică ședința deschisă cu operatorii economici cointeresați, în scopul clarificării Documentației de atribuire a prezentei procedure de achiziție. Mulțumim.
Answer (3 Mar 2023, 14:53):
Toți operatorii economici interesați au fost anunțați prin scrisoare oficială și expediată prin mijloace electronice. În urma Ședinței de clarificare, caietul de sarcini a fost actualizat pentru o mai bună comprehensiune a cerințelor/solicitărilor.
Servicii de organizare a evenimentului Forum Social Urban 2023
Date:
23 Feb 2023, 02:06
Question's name:
Echipament tehnic teleconferința
Question:
Bună ziua. Serviciile de streaming se vor asigura din sesiunea plenară iar ulterior din trei săli separate? Sau vor fi mai multe săli? Mulțumim.
Answer (3 Mar 2023, 14:53):
Serviciile de streaming se vor asigura în sesiunea plenară și după în celelalte 3 săli.
Servicii de organizare a evenimentului Forum Social Urban 2023
Date:
23 Feb 2023, 02:06
Question's name:
Regie emisie și Servicii video
Question:
Bună ziua. Vă rugăm să scrieți numărul de paneluri simultane. Mulțumim.
Answer (3 Mar 2023, 14:53):
Maxim 3 paneluri simultane
Servicii de organizare a evenimentului Forum Social Urban 2023
Date:
23 Feb 2023, 02:08
Question's name:
Transmisiune LIVE
Question:
Pe ce platforme va fi transmisiunea LIVE și în câte limbi se va efectua transmisiunea. Mulțumim.
Answer (3 Mar 2023, 14:54):
Facebook (Primăria Municipiului Chișinău) Website (Forum) Linked-in (Primăria Municipiului Chișinău) Limba de translare a streaming-ului va fi limba romana
Servicii de organizare a evenimentului Forum Social Urban 2023
Date:
23 Feb 2023, 02:08
Question's name:
ZOOM
Question:
Bună ziua. Va fi necesară conectarea prin ZOOM în fiecare panel separat? Mulțumim.
Answer (3 Mar 2023, 14:54):
Buna ziua! Da
Servicii de organizare a evenimentului Forum Social Urban 2023
Date:
23 Feb 2023, 02:09
Question's name:
Ecusoane participanți
Question:
Bună ziua. Vă rugăm să indicați detalii: dimensiunile pentru ecusoane, printul va fi pe o parte sau pe ambele și etc. Mulțumim.
Answer (3 Mar 2023, 14:54):
Bună ziua! 400 buc. per zi - Hârtie cretată, tipar 4+4, laminare plastifiata mat fața-verso, gaura pentru șiret, colțuri rotunjite, mărimea A6 - Șiret pentru ecuson cu carabina, fără tipar
Servicii de organizare a evenimentului Forum Social Urban 2023
Date:
23 Feb 2023, 02:10
Question's name:
Zonă înregistrare participanți
Question:
Cum se planifică înregistrarea participanților?
Answer (3 Mar 2023, 14:55):
Asigurarea sistemului de înregistrare hibrid - Echipament pentru procesare înregistrării electronice (tip QR code); - posibilitatea înregistrării ad-hoc, la zona de înregistrare în format fizic
Servicii de organizare a evenimentului Forum Social Urban 2023
Date:
23 Feb 2023, 02:10
Question's name:
Servicii de transport
Question:
Pentru câte persoane vor fi necesare servicii de transport? Care va fi destinația?
Answer (3 Mar 2023, 14:55):
Transport pentru 50 de persoane: - va fi asigurat transportul aeroport-hotel în ziua sosirii speakerilor și hotel-aeroport în ziua plecării - va fi asigurat transportul de la hotel la locația forumului în cazul unei locații amplasate la o distanță pietonală care nu poate parcursă în 20 de minute, sau la solicitare prealabilă a speakerilor. va fi asigurat transportul tur-retur la o locație în raza de 50 km a orașului.
Servicii de organizare a evenimentului Forum Social Urban 2023
Date:
23 Feb 2023, 02:11
Question's name:
Servicii protocolare (recepția)
Question:
Unde se planifică organizarea recepției? Mulțumim.
Answer (3 Mar 2023, 14:55):
Welcome drink pentru data de 3 mai Pentru eveniment va fi aleasă o locație cu încărcătură culturală Va fi ales un cvartet/cvintet de coarde, plus vocalist pentru intevenții intermitente. Va fi asigurată tehnica audio pentru buna funcționare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.