1
Enquiry period
with 04.10.2022 16:34
to 14.10.2022 10:00
2
Bidding period
with 14.10.2022 10:00
to 20.10.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 759 500 MDL
Period of clarifications: 4 Oct 2022, 16:34 - 14 Oct 2022, 10:00
Submission of proposals: 14 Oct 2022, 10:00 - 20 Oct 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Reparația capitală a acoperișului, blocul E, K, D, G al gimnazului nr.6 din str.Kiev, nr.16, mun.Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
10 Oct 2022, 14:17
Estimated value (without VAT)
2 759 500 MDL
Achizitii.md ID
21065029
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Kiev, nr.16, mun.Bălți
Contract period
24 Oct 2022 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Reparația capitală a acoperișului, blocul E, K, D, G al gimnazului nr.6 din str.Kiev, nr.16, mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
2-1-1 Blocul G D E K - formular nr.1
Bidding Documents
formular nr.1
4.10.22 16:34
2-1-1 Blocul G D E K - formular nr.5.semnat
Bidding Documents
formular nr.5
4.10.22 16:34
CAiet de sarcini - gimnaziul nr.6
Bidding Documents
caiet de sarcini
4.10.22 16:34
2-1-1 Blocul G D E K - formular nr.1.semnat
Bidding Documents
formular nr.1
4.10.22 16:34
documentatia_standard_lucrari - acoperis gimnaziul nr.6
Bidding Documents
formulare, contract-model
4.10.22 16:34
documentatia_standard_lucrari - acoperis gimnaziul nr.6.semnat
Bidding Documents
documentatia standard
4.10.22 16:34
Raport verificare.semnat
Bidding Documents
raport de verificare
4.10.22 16:34
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
4.10.22 16:34
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE
4.10.22 16:34
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
4.10.22 16:34
CAiet de sarcini - gimnaziul nr.6.semnat
Bidding Documents
caiet de sarcini
4.10.22 16:34
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE
4.10.22 16:34
2-1-1 Blocul G D E K - formular nr.5
Bidding Documents
formular nr.5
4.10.22 16:34
bap_nr_75_23.09.2022.semnat
Bidding Documents
anunt BAP
4.10.22 16:34
BLOC EK.semnat
Bidding Documents
proiect
5.10.22 14:50
Bloc D.semnat
Bidding Documents
proiect
5.10.22 14:51
dt.semnat
Bidding Documents
proiect
5.10.22 14:51
bloc G.semnat
Bidding Documents
proiect
5.10.22 14:51

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 1 954 732,42 MDL
Status: Winner
Reason: Сontractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”. Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate devizele, certificatele de la organele de control şi alte documente necesare calificării. SRL „Vladmih Company” a justificat prețul anormal de scăzut al ofertei prin salariul aplicat de 57,66 lei per h/om și coeficienții aplicați Transport 4%, Regie 10%, Beneficiu de deviz 3%. De asemenea, este menționată colaborarea cu producătorii și furnizorii de materiale de construcții, care oferă prețuri preferențiale. S-a constatat că operatorul economic SRL „Vladmih Company” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Documentele ce constituie oferta conțin semnătura electronică validă și sînt anexate pe SIA RSAP.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL CLEMANTIN

Normalized price: 2 713 368,20 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications