1
Enquiry period
with 15.08.2022 10:38
to 25.08.2022 10:00
2
Bidding period
with 25.08.2022 10:00
to 06.09.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 6 183 083,33 MDL
Period of clarifications: 15 Aug 2022, 10:38 - 25 Aug 2022, 10:00
Submission of proposals: 25 Aug 2022, 10:00 - 6 Sep 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Termoizolarea fațadelor școlii primare “Spiridon Vangheli” nr.21 din str. Tudor Vladimirescu, nr.16 mun. Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
15 Aug 2022, 10:38
Estimated value (without VAT)
6 183 083,33 MDL
Achizitii.md ID
21061586
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Tudor Vladimirescu, nr.16 mun. Bălți
Contract period
12 Sep 2022 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Termoizolarea fatadelor școlii primare “Spiridon Vangheli” nr.21 din str. Tudor Vladimirescu, nr.16 mun. Bălți CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt de participarea - Termoizolarea scoala 21.semnat
Bidding Documents
anunt de participare
15.08.22 10:38
2-1-1 (SAC) f1
Bidding Documents
formularul nr.1
15.08.22 10:38
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
15.08.22 10:38
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE
15.08.22 10:38
documentatia_standard_lucrari - termoizolarea VAngheli.semnat
Bidding Documents
documentatia standard
15.08.22 10:38
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE
15.08.22 10:38
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
15.08.22 10:38
2-1-1 (SAC) f5
Bidding Documents
formularul nr.5
15.08.22 10:38
Caiet de sarcini - termoizolarea Vangheli.semnat
Bidding Documents
caiet de sarcini
15.08.22 10:38
15971 - PG OLC (T.Vladimirescu 16).semnat
Bidding Documents
proiect
15.08.22 10:38
documentatia_standard_lucrari - termoizolarea VAngheli
Bidding Documents
formulare, contract-model
15.08.22 10:38
15971 - SAC (T.Vladimirescu 16) (1).semnat
Bidding Documents
proiect
15.08.22 10:38
Caiet de sarcini - termoizolarea Vangheli
Bidding Documents
caiet de sarcini
15.08.22 10:38
Anunț de intenție 16 - bap_nr_63_12.08.2022.semnat
Bidding Documents
anunt de intentie
15.08.22 10:38
Raport de verificare - Termoizolarea fatadelor scoala 21.semnat
Bidding Documents
raport de verificare
15.08.22 10:38
15971 - ME (T.Vladimirescu 16).semnat
Bidding Documents
proiect
15.08.22 10:38
2-1-1 (SAC) f5.semnat
Bidding Documents
formularul nr.5
15.08.22 10:38
2-1-1 (SAC) f1.semnat
Bidding Documents
formularul nr.1
15.08.22 10:38

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL CLEMANTIN

Normalized price: 4 516 856,53 MDL
Status: Winner
Reason: În urma contestației depuse de SRL ”Aeroc” cu privire la dezacordul privind experiența similară a SRL ”Clemantin”, prin decizia ANSC nr.03D-703-22 din 31.10.2022, a fost anulată decizia de atribuire a autorității contractante nr.28/2022 din 28.09.2022 în partea ce ține de evaluarea ofertei SRL ”Clemantin”, inclusiv toate actele subsecvente acesteia. Ca măsură de remediere, grupul de lucru a fost obligat să reevalueze oferta SRL ”Clemantin”, cu luarea în considerare a constatărilor din partea motivată a deciziei ANSC. Pe data de 01 noiembrie 2022, prin nr.10-13/128, autoritatea contractantă a solicitat agentului economic SRL ”Clemantin” clarificări privind experiența similară. Pe data de 04 noiembrie 2022, SRL ”Clemantin” a transmis răspunsul nr.59 din 03.11.2022, prin care a informat grupul de lucru despre următoarele: - Contractul nr.100 din 21.07.2017 privind ”Renovarea Centrului de Sănătate Drochia ”A.Manziuc”, încheiat cu ADR Nord în sumă de 9 666 263, 35 lei, este finalizat prin Procesul Verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr.58 din 06.12.2018. La contract este anexată o scrisoare de recomandare. Lucrări de termoizolare conform Notei informative nr.9 – 5 294 718,91 lei. - Contractul nr.117 din 08.04.2020 privind ”Lucrări de termoizolare a fațadei clădirii comerciale / prestări servicii și spațiilor tehnice”, încheiat cu agentul economic privat SRL ”Vizitare Climatică”, în sumă de 5 825 321,65 lei, este finalizat prin Procesul Verbal de recepție la terminarea lucrărilor nr.1 din 20.08.2020 În conformitate cu prevederile art.22 alin.(3) lit.a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, ofertantul se califică din punct de vedere tehnic/ al experienței similare, dacă demonstrează că, în ultimii 5 ani, a executat cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract. SRL ”Clemantin” a propus oferta în valoare de 5 420 227.82 lei cu TVA, iar cuantumul de 75% constituie 4 607 193.65 lei cu TVA. Valoarea lucrărilor de termoizolare din contractul nr.100 din 21.07.2017 și nr.117 din 08.04.2020 depășesc fiecare în parte cerința de calificare - 5 294 718,91 lei cu TVA si 5 825 321,65 lei cu TVA, respectiv. În urma reevaluării ofertei, grupul de lucru își menține decizia de a atribui contractul SRL ”Clemantin”. Astfel, în conformitate cu prevederile în vigoare în domeniul achiziţiilor publice şi Decizia de atribuire a contractului DAC-28/2022/001 din 08.11.2022 la procedura LD nr. ocds-b3wdp1-MD-1660547631696 din 06.09.2022 privind „Termoizolarea fatadelor școlii primare “Spiridon Vangheli” nr.21 din str. Tudor Vladimirescu, nr.16 mun. Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți, contractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 4 725 073,82 MDL
Status: Cancelled
Reason: în urma contestației depuse de SRL ”Aeroc” cu privire la dezacordul privind experiența similară a SRL ”Clemantin”, prin decizia ANSC nr.03D-703-22 din 31.10.2022, a fost anulată decizia de atribuire a autorității contractante nr.28/2022 din 28.09.2022 în partea ce ține de evaluarea ofertei SRL ”Clemantin”, inclusiv toate actele subsecvente acesteia. Ca măsură de remediere, grupul de lucru a fost obligat să reevalueze oferta SRL ”Clemantin”, cu luarea în considerare a constatărilor din partea motivată a deciziei ANSC.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

AEROC

Normalized price: 4 975 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: în urma contestației depuse de SRL ”Aeroc” cu privire la dezacordul privind experiența similară a SRL ”Clemantin”, prin decizia ANSC nr.03D-703-22 din 31.10.2022, a fost anulată decizia de atribuire a autorității contractante nr.28/2022 din 28.09.2022 în partea ce ține de evaluarea ofertei SRL ”Clemantin”, inclusiv toate actele subsecvente acesteia. Ca măsură de remediere, grupul de lucru a fost obligat să reevalueze oferta SRL ”Clemantin”, cu luarea în considerare a constatărilor din partea motivată a deciziei ANSC.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications