1
Enquiry period
with 10.07.2022 11:36
to 15.07.2022 11:00
2
Bidding period
with 15.07.2022 11:00
to 18.07.2022 11:30
3
Auction
with 19.07.2022 09:00
to 19.07.2022 15:47
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 684 744 MDL
Period of clarifications: 10 Jul 2022, 11:36 - 15 Jul 2022, 11:00
Submission of proposals: 15 Jul 2022, 11:00 - 18 Jul 2022, 11:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziţionarea Produselor alimentare pentru grădinițele de copii ,,Andrieș,, și ,,Guguță,, din or. Telenești

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Lelic
Contact phone
0258-22530:0258-23454:0258-22531
Purchase data
Date created
10 Jul 2022, 11:36
Date modified
13 Jul 2022, 17:09
Achizitii.md ID
21059726
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 14 - 14 Fileu de curcan
Budget: 29750.0 MDL
Active
Lot nr. 15 - 15 Carne de iepure
Budget: 25500.0 MDL
Active
Lot nr. 67 - 67 Ouă de găină
Budget: 10420.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Evaluation Criteria
ds_bunuri_servicii_omf_
10.07.22 11:36
duae_ro_0 2022 produse alimentare (5).doc
Bidding Documents
duae
10.07.22 11:43
Date:
13 Jul 2022, 17:09
Question's name:
Garantie
Question:
Indicati va rog con bancar pentru transfer garantire pentru oferta
Answer (14 Jul 2022, 09:59):
Rechizite bancare : Primăria or. Telenești Or. Telenești str.31 August 8 Ministerul Finanțelor Trezoreria de Stat TREZMD2X c/b.226641 c/f :1007601002072 Cod IBAN: MD40TRPCDA518410A00801AA
Date:
14 Jul 2022, 20:51
Question's name:
Metoda și condițiile de plată este nu legal
Question:
Prin transfer, în termen de 90 zile după prezentarea facturii. Conf. LEGE 218 din 03.12.2015 termen de plata este 30 zile. Amendă conform LEGE 218 din 03.12.2015: . La articolul 273, punctul 5) va avea următorul conținut: „5) încălcarea termenelor de plată pentru achitarea facturilor la procurarea produselor agroalimentare ușor perisabile se sancționează, comerciantul, cu amendă de la 50 la 100 de unități convenționale în cazul persoanei fizice, cu amendă de la 200 la 400 de unități convenționale în cazul persoanei juridice.”
Answer (14 Jul 2022, 22:48):
Autoritatea contractantă se conformează legislației în vigoare,deacea termenul de plată pentru produsele alimentare contractate și livrate se stabilește în contract și anume conform art. 21.1(prim) alin 5,6,7. Relațiile contractuale dintre furnizor și comerciant al LEGEI Nr. 231 din 23-09-2010 cu privire la comerţul interior* (5) Termenul de plată pentru produsele alimentare contractate și livrate se stabilește în contract prin negocieri și nu poate fi mai mare de 45 de zile calendaristice de la data livrării produselor de către furnizor, cu excepțiile prevăzute la alin. (6) și (7). (6) Termenul de plată pentru produsele alimentare contractate și livrate a căror dată-limită de consum/dată a durabilității minimale este de până la 7 zile constituie 7 zile calendaristice din momentul recepționării produselor de către comerciant. (7) Termenul de plată pentru produsele alimentare contractate și livrate a căror dată-limită de consum/dată a durabilității minimale este între 7 și 30 de zile inclusiv constituie 30 de zile calendaristice din momentul recepționării produselor de către comerciant.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.