1
Enquiry period
with 06.12.2021 11:39
to 16.12.2021 11:30
2
Bidding period
with 16.12.2021 11:30
to 27.12.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 623 248 MDL
Period of clarifications: 6 Dec 2021, 11:39 - 16 Dec 2021, 11:30
Submission of proposals: 16 Dec 2021, 11:30 - 27 Dec 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Cucereanu Diana
Contact phone
+373 268 809
Purchase data
Date created
6 Dec 2021, 11:39
Date modified
8 Dec 2021, 17:00
Achizitii.md ID
21048126
CPV
75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro.semnat.pdf duae_ro.semnat.pdf
Eligibility Criteria
duae
6.12.21 11:39
declaratie_ro.doc
Clarification of Tender Documents
declaratie
6.12.21 11:39
duae_ro.doc
Eligibility Criteria
DUAE
6.12.21 11:39
documentatia standard_servicii.docx
Bidding Documents
documentatia
8.12.21 16:20
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
documentatia standard_servicii.semnat.pdf documentatia standard_servicii.semnat.pdf
Bidding Documents
documentatia
8.12.21 16:20
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
Date:
8 Dec 2021, 17:00
Question's name:
4 Consultanti
Question:
Buna ziua, Stimati, rugam respectuos sa ne detaliati ce inseamna 4 consultanti, ce certificari sau studii trebuie sa detina persoanele respective. 1. Compania pune la dispozitie Call Centru + Personal ? 2. Compania pune la dispozitie Call Centru ? 3. Pesonalul (Consilierii) treuie sa fie angajatii companei care presteaza serviciul dat ? Va multumim.
Answer (9 Dec 2021, 09:20):
Bună ziua. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii este un serviciu social cu specializare înaltă care oferă: consiliere psiho-emoțională, informare în domeniul drepturilor copilului, consultanță în domeniul protecției copilului. De asemenea, ce ține de calificarea specialiștilor care sunt antrenați în acest proces menționez cerințele față de aceștia - a) Managerul serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei/ pedagogiei/dreptului, experiență în domeniul protecției drepturilor copilului minim 3 ani și experiență de management administrativ; b) Consilierii serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei; c) Specialistul în tehnologii informaționale trebuie să dețină studii superioare în domeniu și experiență în gestionarea bazelor de date sau sistemelor informaționale automatizate. Adițional, evidențiez că recrutarea şi evaluarea personalului serviciului este realizată de către prestatorul serviciului, astfel personalul serviciului îşi exercită atribuţiile în conformitate cu fişa postului şi cu normele deontologice. Important de stipulat că, înainte de angajare, solicitanţii la postul de manager al serviciului și consilieri urmează cursul de formare iniţială cu durata de 40 ore, organizat de prestatorul serviciului. Vă mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.