Select the type of procedure
Commercial procurement
21048126
1
Enquiry period
with
06.12.2021 11:39
to 16.12.2021 11:30
to 16.12.2021 11:30
2
Bidding period
with
16.12.2021 11:30
to 27.12.2021 10:00
to 27.12.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 623 248 MDL
Period of clarifications:
6 Dec 2021, 11:39 - 16 Dec 2021, 11:30
Submission of proposals:
16 Dec 2021, 11:30 - 27 Dec 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Dec 2021, 11:39
Date modified
8 Dec 2021, 17:00
Achizitii.md ID
21048126
MTender ID
CPV
75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Budget: 873588.0 MDL
Active
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Budget: 853400.0 MDL
Active
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Budget: 896260.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standard_servicii.docx
Documents history
-
documentatia standard_servicii.docx
ID: 1d6da84c-b927-43af-a3cc-b97a82902bec
Bidding Documents
-
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
ID: 1d6da84c-b927-43af-a3cc-b97a82902bec
Bidding Documents
Bidding Documents
documentatia
8.12.21 16:20
anunt_de_participare.docx
Documents history
-
anunt_de_participare.docx
ID: 620488a5-add2-49b9-98aa-be2ed141cf42
tenderNotice
-
anunt_de_participare_26_10_2021.docx
ID: 620488a5-add2-49b9-98aa-be2ed141cf42
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
Documents history
-
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
ID: 6e8bdbcc-161a-48fb-a17c-ca3d0460259a
Bidding Documents
-
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat.pdf
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat.pdf
ID: 6e8bdbcc-161a-48fb-a17c-ca3d0460259a
Bidding Documents
Bidding Documents
documentatia
8.12.21 16:20
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documents history
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: ce360fc5-ae8c-4cde-a8d6-4b87455295c2
tenderNotice
-
anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdf
anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdf
ID: ce360fc5-ae8c-4cde-a8d6-4b87455295c2
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
Date:
8 Dec 2021, 17:00
Question's name:
4 Consultanti
Question:
Buna ziua,
Stimati, rugam respectuos sa ne detaliati ce inseamna 4 consultanti, ce certificari sau studii trebuie sa detina persoanele respective.
1. Compania pune la dispozitie Call Centru + Personal ?
2. Compania pune la dispozitie Call Centru ?
3. Pesonalul (Consilierii) treuie sa fie angajatii companei care presteaza serviciul dat ?
Va multumim.
Answer (9 Dec 2021, 09:20):
Bună ziua.
Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii este un serviciu social cu specializare înaltă care oferă: consiliere psiho-emoțională, informare în domeniul drepturilor copilului, consultanță în domeniul protecției copilului.
De asemenea, ce ține de calificarea specialiștilor care sunt antrenați în acest proces menționez cerințele față de aceștia - a) Managerul serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei/ pedagogiei/dreptului, experiență în domeniul protecției drepturilor copilului minim 3 ani și experiență de management administrativ; b) Consilierii serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei; c) Specialistul în tehnologii informaționale trebuie să dețină studii superioare în domeniu și experiență în gestionarea bazelor de date sau sistemelor informaționale automatizate.
Adițional, evidențiez că recrutarea şi evaluarea personalului serviciului este realizată de către prestatorul serviciului, astfel personalul serviciului îşi exercită atribuţiile în conformitate cu fişa postului şi cu normele deontologice.
Important de stipulat că, înainte de angajare, solicitanţii la postul de manager al serviciului și consilieri urmează cursul de formare iniţială cu durata de 40 ore, organizat de prestatorul serviciului.
Vă mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK