1
Enquiry period
with 21.09.2021 17:25
to 08.10.2021 09:07
2
Bidding period
with 08.10.2021 09:07
to 16.10.2021 09:07
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 701 358,33 MDL
Period of clarifications: 21 Sep 2021, 17:25 - 8 Oct 2021, 9:07
Submission of proposals: 8 Oct 2021, 9:07 - 16 Oct 2021, 9:07
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

„Amenajarea teritoriului prin pavarea și dispunerea curții interioare a instituției educației timpurie Nr.3 din str.Bulgară,98 mun. Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți; Contract pe 2 ani -
a.2021 – 1 876 289,17 / 2 251 547,00
a.2022 – 2 825 069,17 / 3 390 083,00
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
1 Oct 2021, 14:53
Estimated value (without VAT)
4 701 358,33 MDL
Achizitii.md ID
21044490
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Bulgară,98 mun.Bălți
Contract period
18 Oct 2021 03:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
„Amenajarea teritoriului prin pavarea și dispunerea curții interioare a instituției educației timpurie Nr.3 din str.Bulgară,98 mun. Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Verificare DDU nr.3.semnat
Bidding Documents
raport de verificare
21.09.21 17:25
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
21.09.21 17:25
documentatia_standard_lucrari - gr.3
Bidding Documents
documetatia standard - formulare
21.09.21 17:25
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
21.09.21 17:25
Caiet de sarcini gr.Nr.3.semnat
Bidding Documents
CAiet de sarcini
21.09.21 17:25
documentatia_standard_lucrari - gr.3.semnat
Bidding Documents
documentatia standard
21.09.21 17:25
Forma nr.5.semnat
Bidding Documents
deviz nr.5
21.09.21 17:25
Forma nr.1.semnat
Bidding Documents
deviz nr.1
21.09.21 17:25
bap_nr_70 10.09.2021.semnat
Bidding Documents
anunt de intentie
21.09.21 17:25
Forma nr.5
Bidding Documents
deviz nr.5
21.09.21 17:25
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE
21.09.21 17:25
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE
21.09.21 17:25
Forma nr.1
Bidding Documents
deviz nr.1
21.09.21 17:25
Desene de execuție
Technical Specifications
Desene de executie
21.09.21 17:53
Anunț de participare - Grădinița nr.3.semnat
Bidding Documents
anunt de participare
22.09.21 11:32
Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante.semnat
Bidding Documents
garantia pentru oferta - rechizitele autoritatii contractante
27.09.21 15:37
corectat deviz 2-1-1 p.9. 10. 11 - Forma nr.1.semnat
Bidding Documents
deviz 2-1-1 corectat
27.09.21 17:21
Amenajarea teritoriului f5 - modificari.semnat
Bidding Documents
deviz 2-1-1 - Forma nr.5 - actualizat
1.10.21 14:42
Amenajarea teritoriului f5 - modificari
Bidding Documents
deviz 2-1-1 - Forma nr.5 - actualizat
1.10.21 14:42

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 4 585 639,22 MDL
Status: Winner
Reason: Сontractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”. Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL “Primaterax-Nord” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Au fost prezentate mostre de pavaj – 6 cm și 8 cm și dale de cauciuc 50x50x3, ce corespund totalmente cerințelor tehnice din proiect.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Aflux-Prim

Normalized price: 6 090 205,87 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications