1
Enquiry period
with 01.09.2021 15:00
to 06.09.2021 15:00
2
Bidding period
with 06.09.2021 15:00
to 14.09.2021 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 199 833,33 MDL
Period of clarifications: 1 Sep 2021, 15:00 - 6 Sep 2021, 15:00
Submission of proposals: 6 Sep 2021, 15:00 - 14 Sep 2021, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

(repetat) „Reparaţia capitală a blocului alimentar la instituția preșcolară nr.10 din str.Hotinului nr.8 mun.Balti”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
1 Sep 2021, 15:00
Estimated value (without VAT)
1 199 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21043823
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Hotinului nr.8 mun.Balti
Contract period
20 Sep 2021 03:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
(repetat) „Reparaţia capitală a blocului alimentar la instituția preșcolară nr.10 din str.Hotinului nr.8 mun.Balti”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_lucrari - (repetat) grădința 10
Bidding Documents
formulare, contract-model
1.09.21 15:00
Raport de verificare 10 .semnat
Bidding Documents
raport de verificare
1.09.21 15:00
documentatia_standard_lucrari - (repetat) grădința 10.semnat
Bidding Documents
Doc.standard format PDF
1.09.21 15:00
forma nr.1
Bidding Documents
lista cu cantități
1.09.21 15:00
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE PDF
1.09.21 15:00
07-07-2021_15-16-15
Bidding Documents
documentația de proiect
1.09.21 15:00
forma nr.1.semnat
Bidding Documents
lista cu cantități PDF
1.09.21 15:00
declaratie_ro
Bidding Documents
declarație WORD
1.09.21 15:00
Anunț de participare - (repetat) grădința 10.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare format PDF, semnat
1.09.21 15:00
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE format WORD
1.09.21 15:00
3-18-8 Desene
Bidding Documents
documentație de proiect
1.09.21 15:00
Caiet de sarcini - repetat gr.10.semnat
Bidding Documents
caiet de sarcini
1.09.21 15:00
Gradinita 10
Bidding Documents
documentație de proiect
1.09.21 15:00
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declarație PDF
1.09.21 15:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 1 250 000 MDL
Status: Winner
Reason: Сontractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”. Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Prețul ofertei ce depășește cu +4,18% valoarea estimativă a procedurii se datorează majorărilor de preț la materialele de construcții din ultima perioadă. Sînt disponibile surse financiare suplimetare pentru acoperirea diferenței de preț.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Aflux-Prim

Normalized price: 1 517 676,05 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications