Select the type of procedure
Commercial procurement
21042171
1
Enquiry period
with
06.08.2021 14:11
to 26.08.2021 14:30
to 26.08.2021 14:30
2
Bidding period
with
26.08.2021 14:30
to 07.09.2021 14:30
to 07.09.2021 14:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 100 000 MDL
Period of clarifications:
6 Aug 2021, 14:11 - 26 Aug 2021, 14:30
Submission of proposals:
26 Aug 2021, 14:30 - 7 Sep 2021, 14:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipament şi accesorii pentru computer pentru Direcția Cultura a Primăriei Municipiului Chișinău și instituțiile din subordine
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Aug 2021, 14:11
Date modified
18 Aug 2021, 10:35
Achizitii.md ID
21042171
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini antivirus bs_actualizat_02.08.2021.pdf
caiet de sarcini antivirus bs_actualizat_02.08.2021.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini antivirus
6.08.21 14:11
anunt de participare (1).pdf
anunt de participare (1).pdf
Documents history
-
anunt de participare (1).pdf
anunt de participare (1).pdf
ID: 25dc8e09-9f2e-4424-b5e4-52c1204d186c
Bidding Documents
-
anunț, invitație de participare,tehnica de calcul, 2020.pdf
anunț, invitație de participare,tehnica de calcul, 2020.pdf
ID: 25dc8e09-9f2e-4424-b5e4-52c1204d186c
Bidding Documents
Bidding Documents
anunt de participare
18.08.21 10:35
documentația standard .pdf
documentația standard .pdf
Bidding Documents
documentația standard
18.08.21 10:35
Date:
6 Aug 2021, 14:21
Question's name:
divizare pe pozitii
Question:
Va rugam sa divizati lotul pe pozitii separate
Answer (9 Aug 2021, 13:19):
În contextul prevederilor art. 39 din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor, dar nu și obligația. Totodată, decizia de a nu atribui contractul pe loturi se justifică prin minimalizarea costurilor de logistică și semnarea unui număr mare de contracte civile. Conex, potrivit Legii nr.131/2015 operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanţi asociaţi. Asociaţia este obligată să obţină o anumită formă juridică de organizare dacă această transformare este necesară bunei executări a contractului și doar după atribuirea acestuia
Date:
9 Aug 2021, 09:43
Question's name:
Divizarea procedurii pe loturi
Question:
Buna ziua , va rugam si noi sa divizati acesta procedura pe loturi pentru c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; conform art.7 din legea 131/2015.
Multumim.
Answer (9 Aug 2021, 13:19):
n contextul prevederilor art. 39 din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor, dar nu și obligația. Totodată, decizia de a nu atribui contractul pe loturi se justifică prin minimalizarea costurilor de logistică și semnarea unui număr mare de contracte civile. Conex, potrivit Legii nr.131/2015 operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanţi asociaţi. Asociaţia este obligată să obţină o anumită formă juridică de organizare dacă această transformare este necesară bunei executări a contractului și doar după atribuirea acestuia
Date:
10 Aug 2021, 12:08
Question's name:
Utilizarea eficientă a banilor publici
Question:
Stima AC , unul din scopurile principale ale licitatiei publice este de a utiliza eficient banii publici si nu de a micsora numarul de contracte semnate. La fel si argumentul privind minimalizarea costurilor de logistica nu credem ca este unul plauzibil avind in vedere ca operatul economic livreaza marfa la adresa AC conform contractului. Prin divizarea achizitiei pe loturi veti oferi posibilitatea mai multor operatori economici sa parrticipa si astfel veti putea obtine un pret mai bun pe fiecare produs solicitat. Riscurile in cazul unui singur lot sunt foarte mari ca licitatia sa fie anulata sau ofertele sa nu fie conforme mai ales ca unele accesorii solicitate nu se mai produc de 10 ani ( ca ex: Bloc alimentare NB Dell 1545). Care este totusi scopul acestei licitatii cu tehnica de calcul , accesorii , echipament acustic intrun singur lot? si de ce nu doriti sa divizati pe loturi achizitia ?
Answer (26 Aug 2021, 06:43):
Rugam sa depuneți oferta conform solicitărilor din anunț, autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor, dar nu și obligația, în contextul prevederilor art. 39 din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015,
Echipament şi accesorii pentru computer pentru Direcția Cultura a Primăriei Municipiului Chișinău și instituțiile din subordine
Date:
10 Aug 2021, 13:01
Question's name:
Bloc alimentare Lenovo PC
Question:
Vrem sa precizam daca vor fi acceptate 2 blocuri de alimentare aliatoriu ? In specificatia tehnica nu este indicat nici modelul PC-ului nici parametri tehnici solicitati. Nu e clar cum va fi selectata oferta conforma si oferta neconforma?
Answer (26 Aug 2021, 06:47):
Este nevoie de bloc de alimentare pentru acest model de Lenovo PC - All-in-One PC 23.8" Lenovo IdeaCentre 3 24ARE05
Date:
12 Aug 2021, 14:40
Question's name:
Lipsa Documentatiei standard
Question:
Buna ziua,
Printre documentele atasate prezentei proceduri, nu gasim Documentatia Standard.
Fiind un document obligator, in care Autoritatea Contractanta indica toate conditiile obligatorii solicitate de la eventualii participanti la concurs, rugam sa atasati acest document pe platforma.
Multumim!
Answer (26 Aug 2021, 06:48):
Modificat
Date:
12 Aug 2021, 15:14
Question's name:
Forma Garantiei bancare pentru Oferta
Question:
Stimata autoritate contractanta!
din anuntul de participare nu este clar ce forma a Garantiei bancare pentru oferta solicitati (si Garantia de buna executie la fel). Doar transfer bancar sau acceptati si scrisoare de garantie de la banca?
Toate acestea se indica in Documentatia Standard, dar la Dvs. ea lipseste la acest concurs.
Rugam raspunsul
Answer (26 Aug 2021, 06:48):
Redactat
Date:
12 Aug 2021, 15:21
Question's name:
Anuntul de participare neautentificat
Question:
Buna ziua,
Anuntul de participare pe care l-ati anexat, nu este visat de presedintele grupului de lucru pentru achizitii al institutiei Dvs. Si nici nu are aplicata stampila. Sau ar putea fi semnat cu semnatura electronica. Respectiv, acest document nu are valoare juridica, deci nu este un act oficial.
Solicitam sa incarcati forma legala a Anuntului de participare. Merci!
Answer (26 Aug 2021, 06:49):
Modificat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK