1
Enquiry period
with 02.06.2021 18:33
to 07.06.2021 09:00
2
Bidding period
with 07.06.2021 09:00
to 10.06.2021 15:00
3
Auction
with 11.06.2021 12:00
to 11.06.2021 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 21 500 MDL
Period of clarifications: 2 Jun 2021, 18:33 - 7 Jun 2021, 9:00
Submission of proposals: 7 Jun 2021, 9:00 - 10 Jun 2021, 15:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Livrarea( iulie - decembrie2021)- 2/săptămână. Luni - Vineri/ 08:00-15:00. zilele vor fi expres prevăzute la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina MĂMĂLIGĂ
Contact phone
+37367412255
Purchase data
Date created
2 Jun 2021, 17:18
Date modified
4 Jun 2021, 15:07
Estimated value (without VAT)
21 500 MDL
The minimum downward of the price
Achizitii.md ID
21040326
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Contract period
1 Jul 2021 03:00 - 30 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Parizer ”Doctorskaia” CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 200.0
Unit of measurement: Kilogram
2)
Title
Crenvurști fine cu carne de găină CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 200.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
duae_ro.doc
Bidding Documents
2.06.21 18:33
fda.semnat.pdf fda.semnat.pdf
Bidding Documents
4.06.21 15:07
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem ii g.docx
Bidding Documents
4.06.21 15:07
documentatia_standard_cop produse alim ii.docx
Bidding Documents
4.06.21 15:07

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC ”VILLA PRODOTTI” S.R.L.

Normalized price: 29 000 MDL
Status: Winner
Reason: În temeiul art. 17 alin. (4) și art. art. 69 alin. (5) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, pct. 33 din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice aprobat prin HG nr. 10 din 20.01.2021, se consideră conformă cerinţelor oferta depusă, deoarece corespunde criteriului de atribuire aplicat: prețul cel mai scăzut per lot, corespunde tuturor termenilor, condiţiilor, specificaţiilor din documentele de atribuire, aceasta conține abateri neînsemnate de la prevederile documentației de atribuire, erori sau omiteri ce pot fi înlăturate fără a afecta esența ei, fiind prezentată oferta de preț corectată (1. Parizer ”Doctorskaia”-200 kg.) la solicitarea Autorității Contractante (în documentația de atribuire AC a stabilit la poziția 1. Parizer ”Doctorskaia”-200 kg., iar OE a indicat în oferta de preț 1. Parizer ”Doctorskaia”-300 kg.).
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications