Select the type of procedure
Commercial procurement
21040326
1
Enquiry period
with 02.06.2021 18:33
to 07.06.2021 09:00
to 07.06.2021 09:00
2
Bidding period
with 07.06.2021 09:00
to 10.06.2021 15:00
to 10.06.2021 15:00
3
Auction
with 11.06.2021 12:00
to 11.06.2021 15:00
to 11.06.2021 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
754 071,09 MDL
Period of clarifications:
2 Jun 2021, 18:33 - 7 Jun 2021, 9:00
Submission of proposals:
7 Jun 2021, 9:00 - 10 Jun 2021, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
- Livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, DDP-Franco destinație vămuit, Incoterms 2013, pe parcursul lunilor iulie – decembrie a anului 2021, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziție publică, la data şi în cantităţile conform comenzii transmise de către şeful Blocului Alimentar (Depozit alimentar). La livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatelor confirmată prin ştampila umedă a Ofertantului.
- În cazul Lotului 12, se aplică condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: Unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător începând cu 01.07.2021-31.12.2021, în limita sumei și listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză.
- În cazul Lotului 12, se aplică condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: Unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător începând cu 01.07.2021-31.12.2021, în limita sumei și listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Jun 2021, 18:33
Date modified
4 Jun 2021, 15:07
Achizitii.md ID
21040326
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot 12
Produse alimentare pentru pacienții cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare
Budget: 254781.2 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem ii g.docx
Documents history
-
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem ii g.docx
ID: 96066eca-2d2f-484c-9a86-74d2dfa89e32
Bidding Documents
-
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem ii g.docx
ID: 96066eca-2d2f-484c-9a86-74d2dfa89e32
Bidding Documents
-
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem ii g.docx
ID: 96066eca-2d2f-484c-9a86-74d2dfa89e32
Bidding Documents
Bidding Documents
4.06.21 15:07
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem ii g.semnat.pdf
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem ii g.semnat.pdf
Bidding Documents
4.06.21 15:07
documentatia_standard_cop produse alim ii.docx
Documents history
-
documentatia_standard_cop produse alim ii.docx
ID: f7f81136-96ee-4c6e-81e1-ea45195db572
Bidding Documents
-
documentatia_standard_cop produse alim ii.docx
ID: f7f81136-96ee-4c6e-81e1-ea45195db572
Bidding Documents
-
documentatia_standard_cop produse alim ii.docx
ID: f7f81136-96ee-4c6e-81e1-ea45195db572
Bidding Documents
Bidding Documents
4.06.21 15:07
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".
Document successfully signed
OK