Public procurement
21037912
HDD și RAM pentru server
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
80 000 MDL
Period of clarifications:
30 Mar 2021, 16:20 - 1 Apr 2021, 9:00
Submission of proposals:
1 Apr 2021, 9:00 - 5 Apr 2021, 9:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
HDD și RAM pentru server
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Mar 2021, 16:14
Date modified
8 Apr 2021, 16:33
Estimated value (without VAT)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21037912
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Contract period
12 Apr 2021 16:20 - 31 Dec 2021 16:20
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini piese de schimb.pdf
caiet de sarcini piese de schimb.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini piese de schimb
30.03.21 16:20
The history of the auction
View auction
HDD și RAM pentru server
Date:
30 Mar 2021, 16:39
Question's name:
Original, Nou, sau Refurbished
Question:
Buna ziua! Clarificati va rog doriti sa procurati dispozitive Noi sau Refrbished? Originale sau compatibile? Multumim.
Answer (30 Mar 2021, 16:45):
Bună ziua,
vă conformați cerințelor caietului de sarcini
HDD și RAM pentru server
Date:
31 Mar 2021, 10:08
Question's name:
DOCUMENTE OBLIGATORII
Question:
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament electric si electronic medical, care cade sub incidenta acestui Regulament (Anexa 1B, cat.8), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat
Answer (31 Mar 2021, 10:36):
Bună ziua,
Conform cerințelor tehnice din caietul de sarcini se solicită oferta unor componente ale unui sistem server (stocare informații).
Referitor la prevederile HG 212/2018 se vor respecta cât de autoritatea contractantă atât și de operatorul economic.
P.S. Autoritatea contractantă în etapa de evaluare este în drept de a solicita clarificări de la operatorii economici participanți la procedura de achiziție și anume solicitarea prezentării numărului de înregistrare din lista producătorilor.
Succes !
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK