+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

Status Cancelled
Estimated value without VAT 80 000 MDL
Period of clarifications: 30 Mar 2021, 16:20 - 1 Apr 2021, 9:00
Submission of proposals: 1 Apr 2021, 9:00 - 5 Apr 2021, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

HDD și RAM pentru server
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Avînd în vedere că nu dispunem de abilităţi de instalare a pieselor de schimb şi configurarea serverelor fără deconectarea maşinilor virtuale, a fost luată decizia de a anula procedura şi publicarea ei repetată.
Date of cancellation
8 Apr 2021, 16:33
Information about customer
Title
Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă
Fiscal code/IDNO
1006601000543
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Full name
Marta Potînga
Contact phone
022 785160
Fax
---
Purchase data
Date created
30 Mar 2021, 16:20
Date modified
8 Apr 2021, 16:33
Achizitii.md ID
21037912
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
HDD și RAM pentru server
Budget: 80000.0 MDL
Cancelled
HDD și RAM pentru server
Date:
30 Mar 2021, 16:39
Question's name:
Original, Nou, sau Refurbished
Question:
Buna ziua! Clarificati va rog doriti sa procurati dispozitive Noi sau Refrbished? Originale sau compatibile? Multumim.
Answer (30 Mar 2021, 16:45):
Bună ziua, vă conformați cerințelor caietului de sarcini
HDD și RAM pentru server
Date:
31 Mar 2021, 10:08
Question's name:
DOCUMENTE OBLIGATORII
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament electric si electronic medical, care cade sub incidenta acestui Regulament (Anexa 1B, cat.8), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat
Answer (31 Mar 2021, 10:36):
Bună ziua, Conform cerințelor tehnice din caietul de sarcini se solicită oferta unor componente ale unui sistem server (stocare informații). Referitor la prevederile HG 212/2018 se vor respecta cât de autoritatea contractantă atât și de operatorul economic. P.S. Autoritatea contractantă în etapa de evaluare este în drept de a solicita clarificări de la operatorii economici participanți la procedura de achiziție și anume solicitarea prezentării numărului de înregistrare din lista producătorilor. Succes !
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".