Select the type of procedure
Commercial procurement
21014230
1
Enquiry period
with
07.11.2019 15:57
to 17.11.2019 08:30
to 17.11.2019 08:30
2
Bidding period
with
17.11.2019 08:30
to 28.11.2019 08:30
to 28.11.2019 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
960 000 MDL
Period of clarifications:
7 Nov 2019, 15:57 - 17 Nov 2019, 8:30
Submission of proposals:
17 Nov 2019, 8:30 - 28 Nov 2019, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație la obiectul, Centrul Medicilor de Familie nr.9, mun.Chișinău,str. Uzinelor,23.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Nov 2019, 15:57
Date modified
12 Nov 2019, 10:38
Achizitii.md ID
21014230
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae.luc.semnat(1).pdf
duae.luc.semnat(1).pdf
Documents history
-
duae.luc.semnat(1).pdf
duae.luc.semnat(1).pdf
ID: 9740677a-d95a-4a24-8d31-d9c149636a14
Bidding Documents
-
duae luc.cmf-9.semnat.pdf
duae luc.cmf-9.semnat.pdf
ID: 9740677a-d95a-4a24-8d31-d9c149636a14
Bidding Documents
Bidding Documents
12.11.19 10:38
Date:
7 Nov 2019, 16:26
Question's name:
DUAE
Question:
Publicati, Va rog, DUAE in format word
Answer (8 Nov 2019, 13:16):
documentul a fost plasat.
Lucrări de reparație la obiectul, Centrul Medicilor de Familie nr.9, mun.Chișinău,str. Uzinelor,23.
Date:
7 Nov 2019, 18:45
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua!
Conform Anutului de participare, in pt. 23, ati solicitat transfer de 500 000.00 lei la contul Autoritatii, care este temeiul legal, in baza Legii nr. 131 din 03.07.2015 ? De regula se cere resurse financiare, linie de creditare, extrase bancare ce confirma suma. Ceea ce solicitati Dvs, intimideaza Antreprenorii deoarece Autoritatea contractanta achita facturile fiscale insotite de Procesele verbale la indeplinirea lucrarilor, plus valoare solicitati Garantie de buna executie in cuantum de 5% din costul total a contractului. Solicitam explicatii legale.
Multumim.
Answer (8 Nov 2019, 13:00):
Buna ziua!
În pct.23 a fost comisă o gresală.
Corect este:
Disponibilitate de bani lichizi sau capital circulant de resurse creditare sau alte mijloace financiare
în sumă de 500 000.00 lei.
Referitor la Garanția de bună execuție a contractului este solicitată de către autoritatea contractantă conform art.68 p.(12), Legea nr.131/2015 a achiziților publice.Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.
Lucrări de reparație la obiectul, Centrul Medicilor de Familie nr.9, mun.Chișinău,str. Uzinelor,23.
Date:
12 Nov 2019, 21:50
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Conform anuțului de participare, pt. 15, subpunctul 4, solicitati Certificat de atribuire a contului bancar, sau certificat privind lipsa datoriile la Bugetul de stat, sau ambele? eplicați-ne referitor la termen de valabilitate de 15 zile pentru care document?
Answer (13 Nov 2019, 07:56):
Certificat de atribuire a contului bancar.
P.8 este solicitat -certificat de efectuare sistematică a plății impozitelor, contribuțiilor eliberat de IF - 15 zile.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK