1
Enquiry period
with 31.10.2019 22:04
to 07.11.2019 10:00
2
Bidding period
with 07.11.2019 10:00
to 13.11.2019 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 409 000 MDL
Period of clarifications: 31 Oct 2019, 22:04 - 7 Nov 2019, 10:00
Submission of proposals: 7 Nov 2019, 10:00 - 13 Nov 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrările se vor executa în conformitate cu normativele și standardele în vigoare din domeniul construcțiilor. Oferta se va elabora ținând cont de prevederile caietului de sarcini anexat.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, CHIŞINĂU BUIUCANI, mun. Chişinău, Mesager, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Aliona Strimbeanu
Contact phone
+37367441710
Purchase data
Date created
Date modified
1 Nov 2019, 19:15
Estimated value (without VAT)
409 000 MDL
Achizitii.md ID
21013972
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chișinău, str. Mesager 2
Contract period
25 Nov 2019 02:00 - 27 Jan 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a interioarelor CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare
Bidding Documents
Anunt de participare
31.10.19 22:04
caiet de sarcini
Bidding Documents
Caiet de sarcini
31.10.19 22:04
Documentatia standard
Bidding Documents
Documentația standard
31.10.19 22:04
FDA
Bidding Documents
FDA
31.10.19 22:04
Formulare
Bidding Documents
Formulare
31.10.19 22:04
DUAE
Technical Specifications
DUAE
1.11.19 19:15
DUAE
Bidding Documents
DUAE autoritate
1.11.19 19:15

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL CONSTRUCTIV GRUP

Normalized price: 278 502,11 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pentru examinarea următoarei oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL IQ Fenster

Normalized price: 280 015,97 MDL
Status: Cancelled
Reason: Grupul de lucru în temeiul art. 69 alin. (6) lit. (b) respinge oferta depusă de ofertantul IQ FENSTER SRL, întrucât termenul de valabilitate a ofertei nu corespunde termenului solicitat de autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Softconstruct

Normalized price: 282 549,70 MDL
Status: Winner
Reason: Se atribuie contractul de achiziție publică pentru realizarea lucrărilor de reparație curentă a Sălii mici de balet.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

AEROC

Normalized price: 283 640,42 MDL
Status: Cancelled
Reason: Examinare următoarea ofertă
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

DPH-RETAL

Normalized price: 298 310,16 MDL
Status: Cancelled
Reason: Examinare următoarea ofertă
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Vicoliv Grup SRL

Normalized price: 357 114 MDL
Status: Cancelled
Reason: Examinare următoarea ofertă
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

Eurogalex Prim

Normalized price: 358 568,89 MDL
Status: Cancelled
Reason: Examinare următoarea ofertă
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
8
Participant(s) name(s):

Mavitex-Cons

Normalized price: 398 625,74 MDL
Status: Cancelled
Reason: În rezultatul examinării ofertelor de către grupul de lucru, au fost calificate următoarele oferte: 1. IQ FENSTER SRL, prețul ofertei fără TVA, fiind de 280 015.97 lei; 2. SOFTCONSTRUCT SRL, prețul ofertei fără TVA, fiind de 282 549.70 lei; 3. AEROC SRL, prețul ofertei fără TVA, fiind de 283 640.42 lei; 4. Vicoliv Grup SRL, prețul ofertei fără TVA, fiind de 357 114.00 lei; 5. SC MAVITEX-CONS SRL, prețul ofertei fără TVA, fiind de 398 625.74 lei. Totodată menționăm, că în temeiul art. 69 alin. (6) lit. (a) și lit. (d) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, grupul de lucru a respins ofertele: SRL Constructiv Grup, SRL D.P.H. RETAL, întrucât nu au fost prezentate mostrele de materiale, explicații și argumentări privind costul ofertelor propuse, care este exagerat de mic și a SRL Eurogalex PRIM pentru că nu a fost depus DUAE. Prin urmare, contractul de achiziție publică a fost atribuit companiei IQ FENSTER SRL.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications