Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 992 108 MDL
Period of clarifications: 19 Sep 2019, 11:56 - 26 Sep 2019, 10:00
Submission of proposals: 26 Sep 2019, 10:00 - 2 Oct 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Reparația capitală a coridoarelor în două blocuri și reparația capitală a blocurilor sanitare la Școala primară nr.21 „S.Vanghelii” din str. T.Vladimirescu, nr.16, mun. Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
(a.2019 - a.2020)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
9 Oct 2019, 13:56
Estimated value (without VAT)
992 108 MDL
Achizitii.md ID
21012314
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. T.Vladimirescu, nr.16, mun. Bălți - Școala primară nr.21 „S.Vanghelii”
Contract period
7 Oct 2019 03:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
”Reparația capitală a coridoarelor în două blocuri și reparația capitală a blocurilor sanitare la Școala primară nr.21 „S.Vanghelii” din str. T.Vladimirescu, nr.16, mun. Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunț de Participare - scoala nr. 21
tenderNotice
Anunț de participare
19.09.19 11:56
DUAE nr.21
Bidding Documents
www.duae.md
19.09.19 11:56
Verificare 21 школа.FR11
Evaluation Reports
Raport de verificare
19.09.19 11:56
3-19-4 f1 devize
billOfQuantity
Lista cu cantitățile de lucrări
19.09.19 11:56
Технич. зад. на работы 21 школа . 2019г (rum)
Bidding Documents
Caiet de sarcini
19.09.19 11:56
12-08-2019_11-33-41
tenderNotice
Proiect
19.09.19 11:56
documentatia_standard_lucrari scoala nr.21
Bidding Documents
FDA, formulare, contract-model
19.09.19 11:56

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 756 812 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Anularea procedurii de achiziție publică: În temeiul art. 71 alin. _1_ lit _b)_. Argumentare: numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications