Select the type of procedure
Commercial procurement
21009706
1
Enquiry period
with
05.07.2019 16:03
to 25.07.2019 07:52
to 25.07.2019 07:52
2
Bidding period
with
25.07.2019 07:52
to 28.07.2019 07:52
to 28.07.2019 07:52
3
Auction
with
29.07.2019 15:00
to 29.07.2019 15:09
to 29.07.2019 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
650 000 MDL
Period of clarifications:
5 Jul 2019, 16:03 - 25 Jul 2019, 7:52
Submission of proposals:
25 Jul 2019, 7:52 - 28 Jul 2019, 7:52
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achizitionarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi, lucrari de demontare a ascensorului vechi, elaborarea proiectului , montarea, reglarea , punerea in funcțiune
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Grenoble 147
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Jul 2019, 16:03
Date modified
13 Jul 2019, 12:08
Achizitii.md ID
21009706
MTender ID
CPV
42400000-0 - Echipamente de ridicare şi de manipulare şi piese ale acestora
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Budget: 650000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
scmf doc standard ascensor.pdf
scmf doc standard ascensor.pdf
Bidding Documents
scmf doc standard ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf duae ascensor.pdf
scmf duae ascensor.pdf
Bidding Documents
scmf duae ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf anunt achiz ascensor.pdf
scmf anunt achiz ascensor.pdf
Bidding Documents
scmf anunt achiz ascensor.pdf
5.07.19 16:03
achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Date:
13 Jul 2019, 12:08
Question's name:
Clarificari
Question:
În vederea asigurării respectării art.7 lit.c), h) și k), a art.15 alin.1 lit.e) și art.15 alin.2 lit.a) și b) din Legea
Nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice (cu modificările ulterioare), a pct.21 din Hotărârea
Guvernului Nr.667 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de
lucru pentru achiziții (cu modificările ulterioare), în temeiul art.35 din Legea Nr.131 din 03.07.2015,
solicităm să examinați oportunitatea ajustării la normalitate a următoarelor criterii de eligibilitate:
1. Termenul de livrare și instalare: 40 de zile din momentul semnării contractului;
2. Probarea experienței similare prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității
ascensorului spitalicesc cu uși de trecere deschidere automată.
Criteriile subminează larga participare a operatorilor economici specializați și pot fi interpretați ca
favorizare a unui producător, în contradicție cu prevederile art.37 din Legea Nr.131/2015 și alte
prevederi legale.
Termenul minim de livrare și instalare a unui ascensor ar constitui 60 de zile (a se vedea Clarificarea Dvs
la licitația publică electronică din 13 iunie curent: https://achizitii.md/ro/public/tender/21008635/).
Solicitarea de probare a experienței prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității
ascensorului spitalicesc cu uși de trecere, de asemenea, reduce posibilitatea participării operatorilor
economici la unul singur.
De asemenea, reieșind din profilul instituției (instituție medico-sanitară publică) și destinația
ascensorului (”ascensor nou pentru pacienți bolnavi”), pentru a spori eficiența utilizării banilor publici,
recomandăm revizuirea dotărilor ascensorului cu podea din marmoră artificială și oglindă. Or, gradul de
rezistență la prelucrări cu substanțe biodistructive a suprafețelor din marmoră artificială nu este mai
sporit decât al linoleumului special.
Answer (18 Jul 2019, 17:25):
La solicitarea clarificărilor, vă informăm, că termenul de livrare și instalare 40 zile din momentul semnării contractului este un termen rezonabil, raportat la obiectul achiziției. Trimiterea la o procedură precedentă nu este relevantă avînd în vedere faptul, că obiectul achiziției este diferit. În prezenta procedură obiectul achiziției este procurarea și punerea in funcțiune a unui ascensor, dar nu a 2 unități ca și în cazul procedurii precedente care a fost anulată.Totodată, vă informăm, că probarea experienței similare este un criteriu de selectare a potențialului ofertant întrodus prin prisma pct..14 a Documentației standard alăturate. Specificația tehnică a obiectului achiziției nicidecum nu determină o marcă, model, anume care să reducă posibilitatea participării operatorilor economici
Date:
19 Jul 2019, 14:15
Question's name:
termenii
Question:
Buna ziua. Va informam, ca termenul de executarea este foarte strict. Termen normal pentru producerea ascensorului este 5-7 saptamini, livrarea si devamarea - 1 saptamina, instalarea 1 ascensor - 2 saptamini. In total - aprox. 60 de zile. Există motivele pentru un termen atât de scurt, sau perioada contractului poate fi de până la 60 de zile? aducem aminte ca data trecuta ati acceptat argumentarea.
Answer (23 Jul 2019, 07:52):
La solicitarea clarificărilor înaintate Vă informăm , că la elaborarea documentației licitației, a fost întrodus termenul de livrare și instalare: 40 de zile din momentul semnării contractului, ca fiind un termen rezonabil raportat la obiectul achiziției, ținînd cont și de faptul că operatorului economic îi revine obligația de a pune în funcțiune un ascensor, care precum indicați ar dura aproximativ 2 săptămîni.Durata de 60 de zile de la procedura precedentă, logic, ar include cel puțin încă două săptămîni, fapt pentru care termenul a fost prelungit. Procedura privind achiziționarea ascensoarelor a fost anulată deja de 2 ori. Nu suntem în măsură să oferim termene îndelungate pentru executarea unui eventual contract. Cu toate acestea, ținînd cont și de argumentele invocate, vom prevedea în contractul încheiat cu potențialul ofertant cîștigător, termenul de grație de 20 de zile suplimentar la termenul de 40 de zile , pentru executarea contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK