1
Enquiry period
with 05.07.2019 16:03
to 25.07.2019 07:52
2
Bidding period
with 25.07.2019 07:52
to 28.07.2019 07:52
3
Auction
with 29.07.2019 15:00
to 29.07.2019 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 650 000 MDL
Period of clarifications: 5 Jul 2019, 16:03 - 25 Jul 2019, 7:52
Submission of proposals: 25 Jul 2019, 7:52 - 28 Jul 2019, 7:52
Auction start date: 29 Jul 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Grenoble 147
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Cetulean
Contact phone
069235485
Purchase data
Date created
5 Jul 2019, 15:43
Date modified
13 Jul 2019, 12:08
Estimated value (without VAT)
650 000 MDL
The minimum downward of the price
6 500 MDL
Achizitii.md ID
21009706
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Grenoble 147
Contract period
1 Aug 2019 08:00 - 30 Sep 2019 08:00
List of positions
1)
Title
achiziționarea unui ascensor nou CPV: 42400000-0 - Lifting and handling equipment and parts
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Kilogram pe metru cub
Documents of the procurement procedure
scmf doc standard ascensor.pdf scmf doc standard ascensor.pdf
Bidding Documents
scmf doc standard ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf duae ascensor.pdf scmf duae ascensor.pdf
Bidding Documents
scmf duae ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf anunt achiz ascensor.pdf scmf anunt achiz ascensor.pdf
Bidding Documents
scmf anunt achiz ascensor.pdf
5.07.19 16:03

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

LIFTMONTAJ

Normalized price: 624 000 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ÎMS Liftservice

Normalized price: 625 785,29 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Date:
13 Jul 2019, 12:08
Question's name:
Clarificari
Question:
În vederea asigurării respectării art.7 lit.c), h) și k), a art.15 alin.1 lit.e) și art.15 alin.2 lit.a) și b) din Legea Nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice (cu modificările ulterioare), a pct.21 din Hotărârea Guvernului Nr.667 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții (cu modificările ulterioare), în temeiul art.35 din Legea Nr.131 din 03.07.2015, solicităm să examinați oportunitatea ajustării la normalitate a următoarelor criterii de eligibilitate: 1. Termenul de livrare și instalare: 40 de zile din momentul semnării contractului; 2. Probarea experienței similare prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității ascensorului spitalicesc cu uși de trecere deschidere automată. Criteriile subminează larga participare a operatorilor economici specializați și pot fi interpretați ca favorizare a unui producător, în contradicție cu prevederile art.37 din Legea Nr.131/2015 și alte prevederi legale. Termenul minim de livrare și instalare a unui ascensor ar constitui 60 de zile (a se vedea Clarificarea Dvs la licitația publică electronică din 13 iunie curent: https://achizitii.md/ro/public/tender/21008635/). Solicitarea de probare a experienței prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității ascensorului spitalicesc cu uși de trecere, de asemenea, reduce posibilitatea participării operatorilor economici la unul singur. De asemenea, reieșind din profilul instituției (instituție medico-sanitară publică) și destinația ascensorului (”ascensor nou pentru pacienți bolnavi”), pentru a spori eficiența utilizării banilor publici, recomandăm revizuirea dotărilor ascensorului cu podea din marmoră artificială și oglindă. Or, gradul de rezistență la prelucrări cu substanțe biodistructive a suprafețelor din marmoră artificială nu este mai sporit decât al linoleumului special.
Answer (18 Jul 2019, 17:25):
La solicitarea clarificărilor, vă informăm, că termenul de livrare și instalare 40 zile din momentul semnării contractului este un termen rezonabil, raportat la obiectul achiziției. Trimiterea la o procedură precedentă nu este relevantă avînd în vedere faptul, că obiectul achiziției este diferit. În prezenta procedură obiectul achiziției este procurarea și punerea in funcțiune a unui ascensor, dar nu a 2 unități ca și în cazul procedurii precedente care a fost anulată.Totodată, vă informăm, că probarea experienței similare este un criteriu de selectare a potențialului ofertant întrodus prin prisma pct..14 a Documentației standard alăturate. Specificația tehnică a obiectului achiziției nicidecum nu determină o marcă, model, anume care să reducă posibilitatea participării operatorilor economici
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications