1
Enquiry period
with 20.03.2019 10:39
to 25.03.2019 10:00
2
Bidding period
with 25.03.2019 10:00
to 28.03.2019 10:00
3
Auction
with 29.03.2019 08:37
to 29.03.2019 08:46
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 158,33 MDL
Period of clarifications: 20 Mar 2019, 10:39 - 25 Mar 2019, 10:00
Submission of proposals: 25 Mar 2019, 10:00 - 28 Mar 2019, 10:00
Auction start date: 29 Mar 2019, 8:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lot nr.3 Ansa Wilder
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Jantuan
Contact phone
022884325
Purchase data
Date created
20 Mar 2019, 10:07
Date modified
22 Mar 2019, 8:21
Estimated value (without VAT)
158,33 MDL
The minimum downward of the price
1,58 MDL
Achizitii.md ID
21006367
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
15 Apr 2019 00:00 - 31 Dec 2019 00:00
List of positions
1)
Title
Instrumente chirurgicale pentru intervenții Oftalmologice. partea de lucru netedă 4 mm; lungimea totală 135 mm, material inox medical, fără latex. *Certificat CE sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsul oferit – valabil - copie confirmată prin semnătura și ștampila Participantului. *Certificat ISO 13485 pentru produsul oferit – valabil - copie confirmată prin semnătura și ștampila Participantului. *Catalogul producătorului/prospecte/documente tehnice, pe suport hârtie și în format electronic obligatoriu, cu indicarea/marcarea numărului de referința/modelul articolului atribuit numărului de lot oferit. * În ofertă se va indica codul produsului oferit pentru a putea fi identificat conform catalogului prezentat. * Termen de valabilitate minim 12 luni de la livrarea bunului. CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SOGNO

Normalized price: 950 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

GBG-MLD SRL

Normalized price: 1 801,80 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications