1
Enquiry period
with 20.03.2019 10:39
to 25.03.2019 10:00
2
Bidding period
with 25.03.2019 10:00
to 28.03.2019 10:00
3
Auction
with 29.03.2019 08:00
to 29.03.2019 14:37
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 616 666,21 MDL
Period of clarifications: 20 Mar 2019, 10:39 - 25 Mar 2019, 10:00
Submission of proposals: 25 Mar 2019, 10:00 - 28 Mar 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea instrumentelor pentru Secția de Oftalmologie conform necesităților IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga” pentru anul 2019 Repetat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Jantuan
Contact phone
022884325
Purchase data
Date created
20 Mar 2019, 10:39
Date modified
22 Mar 2019, 8:21
Achizitii.md ID
21006367
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr.13 Cârlig Sinskey
Budget: 691.67 MDL
Active
Lot nr.69 Phaco-chopper
Budget: 817.07 MDL
Active
Lot nr.36 Marker corneal - set
Budget: 28333.33 MDL
Active
Lot nr.68 Phacochoper Rosen
Budget: 1500.0 MDL
Active
Lot nr.35 Manipulator
Budget: 7166.66 MDL
Active
Lot nr.62 Pensă pentru ptoză
Budget: 3166.66 MDL
Active
Lot nr.30 Forceps capsulorexis
Budget: 11966.66 MDL
Active
Lot nr.22 Foarfece drepte
Budget: 396.75 MDL
Active
Lot nr.70 Pinceta Capsulorhexis
Budget: 11483.33 MDL
Active
Lot nr.78 Serrefine
Budget: 1333.33 MDL
Active
Lot nr.50 Pensă palpebrală
Budget: 2566.66 MDL
Active
Lot nr.32 Fragmentator
Budget: 9333.33 MDL
Active
Lot nr.73 Retractor
Budget: 5825.0 MDL
Active
Lot nr.3 Ansa Wilder
Budget: 158.33 MDL
Active
Lot nr.66 Phaco separator
Budget: 817.07 MDL
Active
Purchase has not taken place
Lot nr.14 Cârlig Sinskey
Budget: 691.67 MDL
Active
Lot nr.21 Foarfece corneal
Budget: 23041.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
21 Mar 2019, 11:23
Question's name:
Prezentarea mostrelor
Question:
Instrumentele microchirurgicale oftalmologice sunt produse specifice, se produc contra plată și doar la comandă în decurs de minim 30-40 zile, termen mult mai mare în comparație cu termenul de 5 zile solicitat pentru prezentarea mostrelor. Ca urmare, prezentarea mostrelor pentru procedura respectivă presupune riscuri financiare majore pentru ofertant, având în vedere numărul mare al loturilor și valoarea totală a acestora la care se adaugă și costuri pentru transport și devamare. În cataloagele producătorului sunt prezentate imaginile și caracterisiticile tehnice ale instrumentelor, iar calitatea lor este confirmată de certificatele de calitate solicitate. În plus, conform condițiilor procedurii, furnizorul va asigura termenul de garanție a produselor în decurs de minim 12 luni.
Answer (22 Mar 2019, 08:57):
Bună ziua. Pentru verificarea calității produselor oferite sunt solicitate pe lîngă certificatele de calitate și mostre, din motiv că din experiența acumulată în urma procedurile de achiziție precedente s-a depistat că instrumentele livrate nu au corespuns specificațiilor tehnice solicitate de către beneficiar. Astfel, pentru achiziționarea unor dispozitive medicale de calitate și care vor fi utilizate pe o perioadă îndelungată este nevoie de văzut real cum arată instrumentele propuse în ofertă.
Date:
21 Mar 2019, 18:23
Question's name:
trimiteti va rog 3.duae model si documentatia_standard - in Word
Question:
trimiteti va rog 3.duae model si documentatia_standard - in Word
Answer (22 Mar 2019, 08:20):
Buna ziua. Atrageti atenția va rog ca Duae este plasat și în format word. Ce tine de Documentație Standard vom tine cont de solicitarea D-voastră. O zi frumoasă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.