Государственная закупка
21516600
Lot.1 Servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2026, începînd cu 01.01.2026 ora 00:00 pînă la 31.12.2026 inclusiv. Va fi asigurată paza sediului insituției, a bunurilor, transportului de serviciu, reglementarea accesului persoanelor și evidența transportului intrări/ieșiri Vîrsta gardianului: pînă la 63 de ani. Timpul pazei: 24h , 7/7 Paza regim NON-STOP
1
Период разъяснений
с 02.12.2025 09:08
по 11.12.2025 09:20
по 11.12.2025 09:20
2
Подача предложений
с 11.12.2025 09:20
по 17.12.2025 10:25
по 17.12.2025 10:25
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Активный
Оценочная стоимость без НДС
1 400 000 MDL
Период уточнений:
2 дек 2025, 9:08 - 11 дек 2025, 9:20
Подача предложений:
11 дек 2025, 9:20 - 17 дек 2025, 10:25
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Fiecare post trebuie să fie compus din 4 persoane, conform legislaţiei în vigoare. În total 2 posturi * 4 persoane + 1 șef de post = 9 persoane. Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânţelege: 1) în intervalul orelor 0700-2100 va asigura ordinea publică la punctul de acces pentru colaboratori şi vizitatoti în staţionar, va efectua monitorizarea şi înregistrarea vizitatorilor într-un registru de evidenţă. În intervalul 2100-0700 va patrula teritoriului instituţiei cu scopul supravegherii ordinii publice atît pe întregul teritoriu cât în Departamentul de Medicina de Urgenta, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte în Departamentul de Medicină de Urgenta 2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim non-stop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract). Pentru fiecare automobil intrat pe teritoriul instituţiei trebuie sa fie notat nr. de îmatriculare şi direcţia într-un registru de evidenţă. Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate ale Ministerului de Interne, având legitimaţiile respective, inclusiv certificat de cazier judiciar, certificate de la psihiatru; caracteristica, copia contractului de angajare. Gardienii tuturor posturilor urmează a fi monitorizaţi şi gestionaţi de către un şef de post. Șeful de post în zilele de lucru urmează să fie prezent pe teritoriul instituţiei cu sediul în Departamentul de Medicină de Urgența începând cu orele 8.00 până la 17.00 obligatoriu; Verificarea gardienilor se va efectua nu mai puţin de 3 ori în 24 ore; Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 3 minute de la primirea apelului. De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existenţa a cel puţin 2 echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru dotate cu sistem de navigare GPS, care va contribui la operativitatea intervenţiei echipei mobile. Personalul în funcţie de gardieni urmează a fi selectat în dependenţă de vârstă, nu mai mult de 63 ani, pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile. De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă. Operatorul economic trebuie să asigure gratuit instalarea și funcţionarea butonului de alarmă Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este la posturile indicate şi amplasate de către IMSP pe teritoriul din subordine, uniforma urmează să fie conform condiţiilor climaterice corespunzătoare.
*Notă – operatorul economic desemnat cîștigător va asigura gardienii cu fierbător electric după necesitate și încălzitor electric în timpul rece al anului.
*Notă – operatorul economic desemnat cîștigător va asigura gardienii cu fierbător electric după necesitate și încălzitor electric în timpul rece al anului.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.149
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Cotelnaia-Josanu Liudmila
Контактный номер
+37368632893
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
2 дек 2025, 9:08
Оценочная стоимость (без НДС)
1 400 000 MDL
Achizitii.md ID
21516600
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Grenoble,149
Срок действия контракта
31 дек 2025 02:00 - 31 дек 2026 02:00
Список позиций
1)
Название
Fiecare post trebuie să fie compus din 4 persoane, conform legislaţiei în vigoare. În total 2 posturi * 4 persoane + 1 șef de post = 9 persoane. Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânţelege: 1) în intervalul orelor 0700-2100 va asigura ordinea publică la punctul de acces pentru colaboratori şi vizitatoti în staţionar, va efectua monitorizarea şi înregistrarea vizitatorilor într-un registru de evidenţă. În intervalul 2100-0700 va patrula teritoriului instituţiei cu scopul supravegherii ordinii publice atît pe întregul teritoriu cât în Departamentul de Medicina de Urgenta, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte în Departamentul de Medicină de Urgenta 2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim non-stop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract). Pentru fiecare automobil intrat pe teritoriul instituţiei trebuie sa fie notat nr. de îmatriculare şi direcţia într-un registru de evidenţă. Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate ale Ministerului de Interne, având legitimaţiile respective, inclusiv certificat de cazier judiciar, certificate de la psihiatru; caracteristica, copia contractului de angajare. Gardienii tuturor posturilor urmează a fi monitorizaţi şi gestionaţi de către un şef de post. Șeful de post în zilele de lucru urmează să fie prezent pe teritoriul instituţiei cu sediul în Departamentul de Medicină de Urgența începând cu orele 8.00 până la 17.00 obligatoriu; Verificarea gardienilor se va efectua nu mai puţin de 3 ori în 24 ore; Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 3 minute de la primirea apelului. De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existenţa a cel puţin 2 echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru dotate cu sistem de navigare GPS, care va contribui la operativitatea intervenţiei echipei mobile. Personalul în funcţie de gardieni urmează a fi selectat în dependenţă de vârstă, nu mai mult de 63 ani, pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile. De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă. Operatorul economic trebuie să asigure gratuit instalarea și funcţionarea butonului de alarmă Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este la posturile indicate şi amplasate de către IMSP pe teritoriul din subordine, uniforma urmează să fie conform condiţiilor climaterice corespunzătoare. *Notă – operatorul economic desemnat cîștigător va asigura gardienii cu fierbător electric după necesitate și încălzitor electric în timpul rece al anului.
CPV: 75200000-8 - Предоставление общественных услуг
Количество: 12.0
Ед. измерения: Luna
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Недостаточно средств
У вас на счету недостаточно средств для оформления подписки. Пополните счет, чтобы продолжить.
Настройка подписок
Подпишитесь на ежедневную email-рассылку согласно выбранным категориям CPV и/или IDNO на период:
Стоимость подписки составляет 10 леев с НДС в месяц.
Посмотреть Регламент.
Документы процедуры закупок
anunt de participare servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2026 (2)
Техническая спецификация
ANUNT DE PARTICIPARE REPETAT
2.12.25 09:08
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
IS SERVICII PAZA A MAI
Цена предложения:
1 409 359,20 MDL
Статус:
На рассмотрении
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
imsp scmc v. ignatenco anexa nr. 23.signed.pdf
imsp scmc v. ignatenco anexa nr. 23.signed.pdf
ID: 0261c6d3-8659-41f8-970a-9c19e7559b5c
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
anexa nr 14 personal).signed.pdf
anexa nr 14 personal).signed.pdf
ID: 2d911a48-1c4a-4040-97df-e1866ab53a26
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
beneficiar modificat.signed.pdf
beneficiar modificat.signed.pdf
ID: 52344d61-d2f9-47e2-9c3d-8646f53d98ee
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
certificat de inregistrare.signed.pdf
certificat de inregistrare.signed.pdf
ID: 59af1791-8e5f-4b2e-973d-a4d7882e3a4f
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
spitalul clinic municipal de copii v.ignatenco .signed.pdf
spitalul clinic municipal de copii v.ignatenco .signed.pdf
ID: 59e1a0ef-22d7-490a-90b0-cfc87e010a76
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
certificat privind lipsa restantelor - 05-20.12.25.signed.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 05-20.12.25.signed.pdf
ID: 5f691553-18f2-4d8a-97a8-ad0dc826dc6d
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
formularul ofertei- v. ignatenco.signed.pdf
formularul ofertei- v. ignatenco.signed.pdf
ID: 6aeac5b0-f211-44a5-a833-bcac8eedc5e5
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
extras noiembrie -2025.signed.pdf
extras noiembrie -2025.signed.pdf
ID: 6f12bee4-d654-477d-997d-925f717bcf06
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
imsp scmc v. ignatenco anexa nr. 22.signed.pdf
imsp scmc v. ignatenco anexa nr. 22.signed.pdf
ID: 7991a895-57cf-491d-a613-9e4bd7c2d04e
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
anexa nr. 12 contracte 5 ani.signed.pdf
anexa nr. 12 contracte 5 ani.signed.pdf
ID: 90a71b5f-fd56-445c-9ee4-0c494e320241
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
conturi bancare 2021.signed.pdf
conturi bancare 2021.signed.pdf
ID: b5ba2154-ca7f-4673-8284-e15fb2e2fda9
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
autorizatia 2022-2027.signed.pdf
autorizatia 2022-2027.signed.pdf
ID: d5432b50-fb13-437a-8a0c-0f651e7243ef
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.12.25 09:31
Дата открытия:
17.12.25 10:25
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK