1
Период разъяснений
с 07.10.2025 16:11
по 14.10.2025 13:48
2
Подача предложений
с 14.10.2025 13:48
по 17.10.2025 13:48
осталось 2 дня
3
Аукцион
20.10.2025 15:00
4
Оценка

5
Контракт

Статус Подача предложений
Оценочная стоимость без НДС 55 000 MDL
Период уточнений: 7 окт 2025, 16:11 - 14 окт 2025, 13:48
Подача предложений: 14 окт 2025, 13:48 - 17 окт 2025, 13:48

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Реклама
Подписаться
Реклама

amestecator de furaje

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2020, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Calea Orheiului 90
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Alexandr Tîmciuc
Контактный номер
022468413
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
7 окт 2025, 16:11
Дата последних изменений
8 окт 2025, 17:14
Achizitii.md ID
21486527
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Amestecator de furaje
Бюджет: 55000.0 MDL
Активный
Реклама
Документы процедуры закупок
duae_ro_07.10.2025.doc
Документация к предложению
-
7.10.25 16:11
ds_bunuri_servicii_07.10.2025.docx
Документация к предложению
-
7.10.25 16:11
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_07.10.2025.docx
Документация к предложению
-
7.10.25 16:11
Дата:
8 окт 2025, 17:14
Название вопроса:
12. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: o săptămână
Вопрос:
Bună ziua, vă rugăm să extigeți termenul de livrare până la 30 zile, pentru a oferi posibilitatea participarii operatorilor care nu au acest produs pe stoc si au nevoie de timp pentru al importa
Ответ (12 окт 2025, 13:39):
Referitor la solicitarea transmisă în perioada de clarificare privind posibilitatea extinderii termenului de livrare, adresată în numele unor potențiali participanți la procedura de achiziție publică, vă aducem la cunoștință următoarele: Termenul de livrare prevăzut în documentația de atribuire a fost stabilit în conformitate cu: necesitatea executării eficiente a bugetului alocat, în cadrul anului bugetar curent, și cu urgența justificată a livrării bunului pentru asigurarea funcționalității activităților instituției noastre. Menționăm că solicitarea formulată are un caracter abstract, nefiind însoțită de o justificare concretă din partea unui operator economic interesat direct de participarea la procedură. În acest sens, nu există suficiente motive obiective care să impună revizuirea condițiilor procedurii. Prin urmare, autoritatea contractantă menține termenul de livrare stabilit, considerându-l esențial pentru realizarea obiectivului achiziției și pentru buna gestionare a fondurilor publice. Asigurăm toți potențialii ofertanți de respectarea principiilor transparenței, tratamentului egal și proporționalității, în conformitate cu cadrul legal aplicabil. Vă mulțumim pentru interesul acordat procedurii.
Дата:
8 окт 2025, 17:15
Название вопроса:
7 Procura (demonstrarea împuternicirii de a încheia contracte de achiziții publice)
Вопрос:
Vă rugăm să explicati acest punct
Ответ (12 окт 2025, 13:48):
Școala, care încheie un contract cu o terță persoană vrea să fie sigură că acea persoană are într-adevăr dreptul legal să semneze acel document în numele titularului de drept. Toată informația aferentă noțiunii de procura în conformitate cu art. 374 Cod Civil al RM.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.