Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21480888
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
10 763 223 MDL
Период уточнений:
26 сен 2025, 9:28 - 8 окт 2025, 10:09
Подача предложений:
8 окт 2025, 10:09 - 22 окт 2025, 10:09
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Lucrări de reabilitare energetică a blocurilor locative din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2 și mun. Bălți, str. Independenței, 32
Информация об отмене
Причина отмены
Conform art. 71 alin. (1), lit. g) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice - au fost stabilite abateri grave de la prevederile legale ce pot afecta rezultatul procedurii de atribuire sau fac imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave se înțelege faptul că pe parcursul analizei procedurii de atribuire au fost constatate erori sau omisiuni (la listele cu cantitățile de lucrări), autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice
Дата отмены
7 окт 2025, 15:44
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Albișoara 38, et. 4
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Cătălina Chirtoacă
Контактный номер
022 499 444 ext.5
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
26 сен 2025, 9:28
Дата последних изменений
7 окт 2025, 15:45
Achizitii.md ID
21480888
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Бюджет: 6011660.0 MDL
Отменена
Лот № 2 - Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Bălți, str. Independenței, 32
Бюджет: 4751563.0 MDL
Отменена
Дата:
26 сен 2025, 12:59
Название вопроса:
Lotul 1 (mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2) – 180 zile calendaristice, după primirea ordinului de începere a execuției, emis de autoritatea contractantă;
Вопрос:
Buna ziua, pina se vor lua deciziile de semnare a contractelor, vom intra in iarna si vor fi perioade nefavorabile in care nu pot fi executate lucrarile, deoarece nu va putea fi asigurat procesul tehnologic conform legislatiei in vigoare. In acest caz, se va prelungi termenul de executare ?
Ответ (26 сен 2025, 16:09):
Bună ziua,
În conformitate cu prevederile pct. 2.3, lit.c) din modelul contractului de antrepriză, perioada de execuție poate fi prelungită sau suspendată dacă constrângerea activității se datorează influenței factorilor climatici, care duc la imposibilitatea executării lucrărilor stabilite conform caietului de sarcini.
Дата:
26 сен 2025, 17:56
Название вопроса:
Anunt de participare
Вопрос:
Punctul 16 subpunct 3 Propunerea tehnica - Specificati ca cheltuielile pentru apa si energie electrica vor fi suportate de catre antreprenor Intrebarea: in devizele ofertate pretul la apa si energie electrica il punem 0,00 lei ??
Ответ (29 сен 2025, 09:52):
Bună ziua,
Cheltuielile pentru apă și energie electrică aferente execuției lucrărilor trebuie incluse în devizul ofertă, la prețurile ofertate de dvs.
Дата:
26 сен 2025, 18:10
Название вопроса:
Anunt de participare
Вопрос:
Punctul 40.1 La data de 02.10.2025, ora 14:00, autoritatea contractantă va organiza o ședință cu potențialii operatori economici privind clarificările aferente documentației de atribuire. Ședința va avea loc în format online. Link de conectare: ............................... Care e scopul acesteI "SEDINTE"???? Toate intrebarile si neclaritatile privind documentatia de atribuire trebuie clarificata aici in clarificari sa fie public pentru toti operatorii economici !! Rugam sa veniti cu un raspuns clar argumentat si logic (deoarece deocamdata nu este nimic logic in aceasta sedinta online) Multumim anticipat!
Ответ (29 сен 2025, 13:27):
Bună ziua,
Scopul ședinței menționate la pct. 40.1 din anunțul de participare este de a oferi operatorilor economici interesați mai multe detalii despre programul Fondul pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM), implementat de autoritatea contractantă (IP CNED). Astfel, în cadrul ședinței vor fi prezentate detalii privind produsul de finanțare „Eficiența Energetică a blocurilor locative” și se va crea o imagine mai clară despre așteptările autorității contractante precum și importanța procedurii în contextul implementării programului.
Participare la ședință este opțională și nu va influența desfășurarea sau rezultatul procedurii de achiziție.
Дата:
29 сен 2025, 10:47
Название вопроса:
Răspuns (29 sept 2025, 09:52): Bună ziua, Cheltuielile pentru apă și energie electrică aferente execuției lucrărilor trebuie incluse în devizul ofertă, la prețurile ofertate de dvs.
Вопрос:
Din formularea răspunsului dvs reiese că aceste cheltuieli, deși considerate ca fiind suportate de antreprenor, urmează totuși a fi acoperite prin valoarea contractului (deoarece ele sunt incluse în devizul ofertat).de catre dvs Autoritate contractanta . Va contraziceti singuri, va rog sa analizati intrebarea si sa veniti cu raspuns clar (Cum acopera Operatorul economic aceste cheltuieli daca el le sunt incluse in devizul ofertat ??????? )
Ответ (29 сен 2025, 13:27):
Prin sintagma „suportate de antreprenor”, s-a subînțeles faptul că cheltuielile pentru apa și energia electrică nu vor fi acoperite separat de către autoritatea contractantă și trebuie incluse în oferta depusă.
Дата:
2 окт 2025, 17:37
Название вопроса:
Caiet de sarcini Lot 2
Вопрос:
Pozitia 6 RpVC41A se aplicat k=0,5 pentru manopera, material si utilaj?
Ответ (3 окт 2025, 11:47):
Bună ziua,
La lotul 2, în lista cu cantități de lucrări, poz.6, coeficientul k=0,5 se va aplica la toate resursele.
Дата:
3 окт 2025, 10:51
Название вопроса:
Caiet de sarcini Lot 2
Вопрос:
Pozitia 61 IzD05B Grunduirea manuala cu un strat de vopsea de miniu de plumb la constructii metalice lipseste Volumul/Cantiatea, specificati cate t (tone) trebuie pt pozitia data ?
Ответ (3 окт 2025, 11:51):
Bună ziua,
La poz.61 din lista cu cantități de lucrări pentru lotul 2, volumul solicitat este 0.46 t.
Totodată, vă informăm că documentul „6.2 LOT 2 - Lista cu cantități de lucrări” a fost actualizat.
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Дата:
6 окт 2025, 09:30
Название вопроса:
caiet de sarcini word
Вопрос:
buna ziua, rugam sa plasati caietele de sarcini in format word.
Ответ (6 окт 2025, 10:15):
Bună ziua,
Vă informăm că au fost încărcate caietele de sarcini și listele cu cantități de lucrări în format Word.
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Дата:
6 окт 2025, 10:49
Название вопроса:
lot1, poz.13
Вопрос:
Rugam sa specificati RAL-ul pentru coler, pentru a putea face o oferta corecta. Multumesc
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Дата:
6 окт 2025, 10:50
Название вопроса:
LOT.1 POZ.18
Вопрос:
Rugam sa clarificati, in descriere este hidroizolatie cu RUBEMAST, in resurse ati lasat carton bitumat, cu ce se va face hidroizolarea?
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Дата:
6 окт 2025, 10:52
Название вопроса:
lot.1, poz.19-20
Вопрос:
polistren extrudat sau expandat? rugam sa clarificati?
Lucrări de reabilitare energetică a blocului locativ din mun. Chișinău, șos. Hîncești, 60/2
Дата:
6 окт 2025, 12:59
Название вопроса:
ACCES PROIECT
Вопрос:
Buna ziua, rugam sa incarcati proiectul. Multumesc
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK