1
Период разъяснений
с 16.09.2025 17:55
по 01.10.2025 09:30
осталось 13 дней
2
Подача предложений
с 01.10.2025 09:30
по 22.10.2025 09:30
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС 2 842 932 MDL
Период уточнений: 16 сен 2025, 17:55 - 1 окт 2025, 9:30
Подача предложений: 1 окт 2025, 9:30 - 22 окт 2025, 9:30

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Реклама
Подписаться
Реклама

Piese, accesorii și consumabile p/u utilaj medical – 2025

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Serviciul achizitii publice
Контактный номер
022250809, 022250707
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
16 сен 2025, 17:55
Дата последних изменений
17 сен 2025, 9:31
Achizitii.md ID
21476703
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 2 - 2. Laringoscop
Бюджет: 35000.0 MDL
Активный
Лот № 28 - 28. QinPot CQR10
Бюджет: 21340.0 MDL
Активный
Лот № 46 - 46. Lampa bactericida
Бюджет: 95650.0 MDL
Активный
Лот № 48 - 48. Aspirator centralizat
Бюджет: 119120.0 MDL
Активный
Реклама
Документы процедуры закупок
5.anunt de participare_21476703.pdf 5.anunt de participare_21476703.pdf
Документация к предложению
-
16.09.25 17:55
7.duae.doc
Документация к предложению
-
16.09.25 17:55
6.doc. standard_21476703.docx
Документация к предложению
-
16.09.25 17:55
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Документация к предложению
-
16.09.25 17:55
Дата:
17 сен 2025, 09:31
Название вопроса:
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați
Вопрос:
Sitmata autoritatea contractanta, va rugam sa prelungiti termenul de livrare de la 15 la minim 30-45 zile, intrucat piesele de schimb se comanda de la producator, si livrarea nu poate dura doar 15 zile.
Ответ (17 сен 2025, 09:38):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Дата:
17 сен 2025, 09:49
Название вопроса:
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați
Вопрос:
Stimată autoritate contractantă, Vă rugăm să reanalizați termenul de livrare solicitat de 15 zile. Potrivit prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, cerințele incluse în documentația de atribuire trebuie să fie proporționale cu obiectul achiziției, să asigure concurența și să nu restrângă nejustificat participarea operatorilor economici. În cazul de față, piesele de schimb se livrează exclusiv pe bază de comandă la producător, iar termenul minim real de aprovizionare depășește 15 zile. Menținerea unui termen atât de scurt poate limita participarea operatorilor și astfel reduce concurența, ceea ce contravine principiilor legislației în vigoare. Prin urmare, vă rugăm respectuos să prelungiți termenul de livrare la minimum 30–45 zile, pentru a asigura o participare reală și nediscriminatorie a ofertanților și pentru a evita riscul de neexecutare a contractului.
Ответ (17 сен 2025, 10:00):
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: _la comandă, după necesități, în decurs de 15 zile_ Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Totodată ținem să menționăm că condițiile/solicitările Dvs. înaintate, în felul cum au fost solicitate, în speță ar determina impunerea unor cerințe dezavantajoase pentru autoritatea contractantă/beneficiarii finali, fapt care este inadmisibil, la caz, or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice/termenii de livrare impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia/a beneficiarilor finali, iar autoritatea contractantă este singura în măsură să decidă asupra necesităților obiective ale sale și modalității de satisfacere a lor.
49. Umidificator O2 cu flow metru 0-15 l/min, cu conector tip DIN
Дата:
17 сен 2025, 10:31
Название вопроса:
Clarificare Lot49
Вопрос:
La punctul 49.1 se doreste Debitmetru/ Flow metru fara Borcan? atunci de ce in caracteristica se descrie si borcanul? La punctul 49.2 se doreste borcan pentru Debitmetrul de la 49.1? atunci de ce se cere expres compatibilitate cu un anume producator??? Va rugam sa denumiti totul intr-un set fara a face aluzie la un anume producator. Multumesc.
Название вопроса
Вопрос
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.