Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21466012
1
Период разъяснений
с
12.08.2025 15:45
по 22.08.2025 10:00
по 22.08.2025 10:00
осталось 7 дней
2
Подача предложений
с
22.08.2025 10:00
по 01.09.2025 10:00
по 01.09.2025 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС
6 462 041,49 MDL
Период уточнений:
12 авг 2025, 15:45 - 22 авг 2025, 10:00
Подача предложений:
22 авг 2025, 10:00 - 1 сен 2025, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Период разъяснений
Construcția acoperișului șarpant și termoizolarea blocurilor grădiniței de copii ,,Mărțișor” din orașul Șoldănești
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, str. Păcii 8A
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
12 авг 2025, 15:45
Дата последних изменений
13 авг 2025, 14:31
Achizitii.md ID
21466012
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
martisor 2025 f 1.signed.pdf
martisor 2025 f 1.signed.pdf
Документация к предложению
-
12.08.25 15:45
ds_martisor_2025.signed.signed.signed.pdf
ds_martisor_2025.signed.signed.signed.pdf
Документация к предложению
-
12.08.25 15:45
Дата:
13 авг 2025, 14:31
Название вопроса:
Anunt de participare
Вопрос:
Bună ziua, stimată autoritate contractantă, În urma analizei anunțului de participare, la punctul 16, subpunctul 8 privind experiența similară, menționați: „Ofertantul trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 5 ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor) un contract ce a avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, prezentând copia contractelor, copia proceselor-verbale de recepţie a lucrărilor executate.” Pentru a evita interpretări ulterioare și pentru a asigura conformitatea deplină cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, vă rugăm să reformulați cerința respectivă astfel încât aceasta să corespundă exact textului legal în vigoare, Pentru ca ulterior sa nu apara neclaritati solicitam sa corectati anuntul de participare adaugand pragul de acceptare al experientei similare propuse sa fie de cel putin 75% din valoarea ofertei
Дата:
13 авг 2025, 16:06
Название вопроса:
Anunt de participare
Вопрос:
Solicităm respectuos să modificați subpct.11 din anunț de participare (DECLARAŢIE PRIVIND EXPERIENŢA SIMILARĂ, Sau DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13).
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK